اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین:

ایجاد بستر‌های ورزشی امنیت را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ایجاد هرچه بیشتر بسترهای ورزشی در افزایش امنیت جامعه بسیار تأثیرگذار هستند.

ایجاد بستر‌های ورزشی امنیت را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نشست صمیمی فرمانده انتظامی استان قزوین با جامعه ورزشی این استان با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان قزوین، محسن حق‌شناس مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قزوین، ایرج رضایی مسئول بسیج ورزشکاران استان و جمعی از قهرمانان ورزشی استان در سالن آمفی‌تئاتر شهید رجایی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

سردار مسعود جعفری‌نسب در این مراسم اظهار کرد: هفته ناجا برای نیروی انتظامی فرصت مناسبی است که نقاط قدرت و ضعف خود را شناسایی کرده و بهترین کسانی که می‌توانند ناجا را در این امر یاری کنند مردم هستند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی باید نقاط ضعف خود را شناسایی و رفع کند و در مقابل نیز به دنبال تقویت نقاط قوت خویش باشد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه تعداد کسانی که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند کمتر از یک درصد است، تصریح کرد: بیشتر مردم در ایجاد امنیت نیروی انتظامی را یاری می‌دهند و تنها درصد قلیلی از مردم هستند که می‌خواهند موجبات ناامنی را در جامعه ایجاد کنند.

جعفری‌نسب افزود: وظیفه نیروی انتظامی است که برای ایجاد آرامش اکثریت مردم با متخلفان برخورد قانونی و قاطع داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ابراز کرد: توسعه ورزش در جامعه سبب کاهش ناهنجاری‌های بسیاری می‌شود و الگوگیری جوانان از قهرمانان ورزشی موجب سلامت جامعه می‌شود.

جعفری‌نسب اضافه کرد: در راستای همکاری‌های بیشتر با جوانان و ورزشکاران، نیروی انتظامی استان قزوین زمین فوتبال و باشگاه پاس را در اختیار این عزیزان قرار داده است.

این مسئول با بیان اینکه ایجاد امنیت در جامعه با فرهنگ‌سازی مؤثرتر از سایر روش‌ها است، عنوان کرد: برقراری امنیت با زور میسر نمی‌شود و اگر هم این مهم تحقق یابد دوام چندانی ندارد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: بهترین راه ایجاد امنیت در جامعه اشتغال جوانان به ورزش و الگوبرداری آنها از قهرمانان بی‌بدیل ورزشی است.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: ورزش بستری مناسب برای تربیت جوانان و نوجوانان است که در پی آن ناهنجاری‌های جامعه کاسته می‌شود.

وی بیان کرد: فساد باید با گسترش ورزش در جامعه ریشه‌کن شود و با ایجاد بسترهای مناسب جوانان و نوجوانان را به سوی ورزش سوق داد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول