اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین:

امنیت تولیدکنندگان، آرامش کارگران را در پی دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با ایجاد امنیت برای صنعتگران و تولیدکنندگان آرامش فکری بیش از 700 هزار نفر از افراد جمعیت استان قزوین فراهم می‌شود که تحقق این امر هدف بزرگی است.

امنیت تولیدکنندگان، آرامش کارگران را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار مسعود جعفری‌نسب شامگاه چهارشنبه در نشست علمی و تخصصی امنیت، صنعت و دانشگاه که در سالن اجتماعات شهید سرلشگر عباس بابایی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین بیش از یک میلیون جمعیت دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرکت‌های صنعتی استان قزوین، در این استان بیش از 160 هزار نفر کارگر وجود دارد که با جمعیت خانوار آنان بیش از 700 هزار نفر می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: طبق این آمار قشر کارگر بزرگ‌ترین جامعه هدف استان قزوین است که می‌توان با ایجاد امنیت برای صنعتگران و تولیدکنندگان آرامش و آسایش فکری، روحی و روانی بیش از 700 هزار نفر از افراد جمعیت این استان را فراهم کرد که تحقق این امر هدف بزرگی است.

وی با بیان اینکه استان قزوین دارای شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی متعددی است، بیان کرد: از این رو این استان از اهمیت صنعتی ویژه‌ای برخوردار است که با توجه ویژه به آن می‌توان تولید و صنعت را به طور چشم‌گیری رونق داد.

این مسئول با بیان اینکه تولیدکنندگان و صنعتگران با تعامل با دانشگاه‌ها می‌توانند از افکار و ایده‌های نو آنان در راستای توسعه صنعت و تولیداتشان استفاده کنند، ابراز کرد: با برقراری امنیت نیز می‌توان خلأهای امنیتی سرمایه سرمایه‌گذاران در عرصه صنعت و تولید را تأمین کرد تا آنان با آرامش فکری و امنیت اقتصادی به تولید بپردازند.

فرمانده انتظامی استان قزوین هدف از برگزاری نشست علمی و تخصصی امنیت، صنعت و دانشگاه را ایجاد تعامل بین سه نهاد نیروی انتظامی، صنعتگران و تولیدکنندگان و دانشگاه‌های استان قزوین دانست و بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این نشست تعامل بین این سه نهاد بیش از گذشته ارتقا یابد.

وی با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب اقتصاد مقاومتی را در بیاناتشان مطرح کردند، ابراز کرد: باید دستگاه‌های اجرایی و تمام آحاد جامعه برای رسیدن به این هدف با یکدیگر هماهنگ و متحد باشند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: می‌توان از پیشنهادات و انتقادات مسئولان این استان در راستای تعامل بیشتر سه مؤلفه امنیت، صنعت و دانشگاه برای توسعه و رونق تولیدات داخلی استفاده کرد تا سریع‌تر به موفقیت رسید.

این مسئول با اشاره به تهاجمات دشمن در عرصه جنگ اقتصادی بیان کرد: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس تاکنون به دشمنان ثابت کرده‌ایم که در هر مبارزه‌ای پیروز هستیم باید از تمام توان، ظرفیت، ایده و افکار نو در راستای توسعه اقتصادی استفاده کرد تا در جنگ اقتصادی نیز موفق شویم بر دشمن غلبه کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با انجام دادن وظایف و مأموریت‌های خود برای تحقق آرمان نظام اسلامی، ایجاد جامعه امن و کسب رضایت‌ مردم تلاش می‌کند، اظهار کرد: این نهاد با به کارگیری از ابزارها و مهارت‌های نوین و پیشرفته و استفاده از علم و دانش نو در راستای پیشگیری از جرم و اجرای مطلوب مأموریت‌ها استفاده می‌کند.

جعفری‌نسب ادامه داد: نیروی انتظامی برای رشد و برقراری امنیت عمومی، ذهنی و فکری جامعه در عرصه مجازی و غیرمجازی در سطح عمومی اقدامات خوبی را کرده تا بتواند خدمت‌رسانی مطلوبی به شهروندان ارایه کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر و سارقان برخورد جدی انجام می‌دهد تا امنیت را با کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه به خوبی برقرار کند.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول