اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته نیروی انتظامی صورت گرفت

برگزاری نشست تخصصی امنیت، صنعت و دانشگاه در قزوین

خبرگزاری فارس: نشست علمی و تخصصی امنیت، صنعت و دانشگاه در سالن اجتماعات شهید سرلشگر عباس بابایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

برگزاری نشست تخصصی امنیت، صنعت و دانشگاه در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نشست علمی و تخصصی امنیت، صنعت و دانشگاه شامگاه چهارشنبه با حضور روح‌الله عباسپور نماینده مردم بویین ‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان قزوین، امام جمعه شهرستان البرز، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین و جمعی از دانشجویان، اساتید و مأموران ناجا در سالن اجتماعات شهید سرلشگر عباس بابایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برپا شد.

در نشست علمی و تخصصی امنیت، صنعت و دانشگاه روح‌الله عباسپور نماینده مردم بویین ‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، فرمانده انتظامی استان قزوین، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی این استان، معاون برنامه‌ریزی استانداری استان قزوین پیرامون محوریت موضوعی نشست سخنرانی کردند.

این مراسم با هدف تعامل بیشتر نیروی انتظامی، صنعتگران و تولیدکنندگان و دانشگاه‌های استان قزوین برگزار شد تا با هم‌فکری و همکاری یکدیگر در راستای توسعه صنعت و تولید استان قزوین گام بردارند.

در نشست علمی و تخصصی امنیت، صنعت و دانشگاه ایده‌هایی در خصوص راه‌ها و ابزارهای توسعه تولیدات شرکت‌های صنعتی بیان شد تا با استفاده از این مطالب مدیران، صنعتگران و دانشگاهیان بتوانند با به‌ کارگیری راهکار مناسب، بهترین روش را برای رونق اقتصادی کشور انتخاب کنند.

در این مراسم به صنعتگران و تولیدکنندگان تأکید شد تا در راستای افزایش کیفیت محصولاتشان از اندوخته‌های علمی دانشجویان و نخبگان استفاده مطلوب کرده تا بتوانند با تولید کالاهای مناسب در بازارهای داخلی و خارجی رقابت کنند.

در نشست علمی و تخصصی امنیت، صنعت و دانشگاه ضمن تشریح راهکارهای مناسب برای گسترش صادرات غیرنفتی، این نوع صادرات به عنوان ابزاری مناسب برای تولید ثروت در کشور معرفی شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول