اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

نیروی انتظامی از ارکان اصلی ایجاد امنیت است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: نیروی انتظامی یکی از ارکان لازم برای ایجاد امنیت اجتماعی و ناامن کردن فضای وقوع جرم برای بزهکاران است.

نیروی انتظامی از ارکان اصلی ایجاد امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دیدار و از زحمات حافظان نظم و امنیت قدردانی کرد.

قربانعلی مقبلی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امروز نیروی انتظامی ما با اقتدار کامل در جای جای کشور همسو با مردم و مسئولان، نعمت آسایش و آرامش را که از اولین ضرورت‌ها بوده، گسترده است و در شهرستان پاکدشت نیز با همدلی و همراهی خوبی که مابین نیروهای انتظامی و دیگر ادارات وجود دارد کم‌ترین مشکلات را در بحث ناامنی و معضلات اجتماعی شاهد هستیم که باید این نعمت بزرگ قدر دانسته شود.

فرماندار پاکدشت نیروی انتظامی را یکی از ارکان لازم برای ایجاد امنیت اجتماعی و ناامن کردن فضای وقوع جرم برای بزهکاران دانست و تصریح کرد: اراده، سلحشوری، دین‌مداری و اخلاق‌مداری مهم‌ترین شاخصه برای پرسنل نیروی انتظامی است و امروز پلیس در نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم و در راستای گسترش رفاه و آسایش آنان گام برمی‌دارد.

گفتنی است، در ادامه هدیه و لوح تقدیر از طرف فرماندار شهرستان به فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی اهدا شد.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول