اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

نیروی انتظامی گام‌های مؤثری در ایجاد امنیت برداشته است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نیروی انتظامی گام‌های مؤثری در برقرای نظم، امنیت جامعه و پاسداری از مرزها برداشته است.

نیروی انتظامی گام‌های مؤثری در ایجاد امنیت برداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نماینده ولی فقیه در استان قزوین امروز به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی این استان با سه تن از خانواده شهدای نیروی انتظامی دیدار کردند.

آیت‌الله هادی باریک‌بین با اشاره به نقش شهدای نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدای گرانقدر نظام اسلامی و با رهبری هوشمندانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، نیروی انتظامی در برابر بدخواهان این نظام ایستادگی کرده است.

این مسئول با اشاره به تلاش خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی در کشور افزود: امروز نیروهای مسلح در برابر هرگونه تهدیدی از سوی دشمنان آمادگی دارد، دشمنان باید بدانند که هرگونه کار احمقانه‌ای از سوی آنان با پاسخ کوبنده‌ مردم دلاور ایران مواجه خواهد شد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان قزوین با اشاره به کار ارزشمند نیروی انتظامی در پاسداری از مرزها و جلوگیری از توزیع مواد مخدر به کشور، بیان کرد: نیروی انتظامی علاوه بر برقراری نظم و امنیت در کشور، به پاسداری و حفاظت از مرزها پرداخته و هرگز نمی‌گذارد دشمنان انقلاب اسلامی با توزیع مواد مخدر تباهی و آلودگی را به نسل جوان کشور منتقل کنند.

باریک‌بین تصریح کرد: در کشور و استان قزوین تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی جزو شهدای ارزشمند در راه مبارزه با مواد مخدر هستند که با تأمین امنیت شهروندان به دیار معبود پر کشیدند.

این مسئول با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی در کشور و در این استان اضافه کرد: نیروی انتظامی توانسته، گام‌های مؤثری در برقرای نظم، امنیت جامعه و پاسداری از مرزها بردارد.

امام جمعه استان قزوین با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ترویج فساد اخلاقی در جامعه عنوان کرد: دشمنان وقتی از طریق نظامی نتوانستند بر این مملکت تسلط پیدا کنند، می‌خواهند از طریق ترویج فرهنگ غرب نسل جوان و نوجوان کشور را با ماهواره آلوده کرده و در این زمینه خانواده‌ها باید بیشتر هوشیار باشند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول