اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

دانش‌آموزان سفیران نظم و امنیت در جامعه هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار زاهدان گفت: دانش‌آموزان سفیران نظم و امنیت در جامعه و خانواده هستند.

دانش‌آموزان سفیران نظم و امنیت در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، عباسعلی ارجمندی ارجمندی در همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیکی در اردوگاه دانش‌آموزی فاطمه‌الزهرا (س) زاهدان اظهار داشت: مهم‌ترین دوران زندگی و شکل‌گیری شخصیت انسان، دوران کودکی است و نهادینه کردن اینچنین کارهای ماندگار، نظم و امنیت را در جامعه به همراه خواهد داشت.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز این طرح را یکی از طرح‌های مشترک و موفق بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی دانست.

کیخا افزود: سه بوستان ترافیک در شهرهای زاهدان، چابهار و زابل هر روز پذیرای 100 دانش‌آموز برای آموزش امور ترافیکی هستند.

وی گفت: 52 هزار دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی از امسال تحت پوشش طرح همیاران پلیس قرار می‌گیرند.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: 200 نفر از فرهنگیان نواحی یک و دو آموزش و پرورش زاهدان در سال قبل، حکم فرهنگ‌یاران ترافیک را دریافت کرده‌اند و امروز با آغاز این طرح در سال جدید 100 فرهنگی دیگر نیز حکم دریافت می‌کنند.

* نهادینه کردن فرهنگ نماز اول وقت باید از مدارس و کلاس درس آغاز شود

رئیس اداره نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه کمیته آموزش و پژوهش اقامه نماز این اداره کل گفت: نهادینه کردن فرهنگ نماز اول وقت باید از مدرسه و کلاس درس آغاز شود.

محمدرضا میری افزود: برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح دانش و آگاهی کارکنان و مردم استان به آداب، اسرار و احکام نماز و توانمندسازی و افزایش مهارت والدین، ائمه جماعات در دعوت فرزندان و دیگران به اقامه نماز از اولویت‌های ستاد اقامه نماز استان و آموزش و پرورش است.

وی همچنین خواستار همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه با فرهنگ نماز و توسعه آن در جامعه در راستای برگزاری نشست‌های نمازی در مساجد و مدارس شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول