اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

امنیت امروز بستک حاصل تلاش نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک گفت: امنیت و آرامش ایجاد شده این شهرستان امروز در سطح قابل قبولی است و با همیاری و تلاش مضاعف، می‌توان به سطح ایده‌آلی در امنیت رسید.

امنیت امروز بستک حاصل تلاش نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فلکناز دهقانی صبح امروز در دیدار با فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان ضمن تبریک هفته ناجا، امنیت پایدار امروز شهرستان را ناشی از برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش‌های شبانه‌روزی و روحیه ایثارگری نیروهای خدوم انتظامی در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی دانست.

وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان حافظان مرز و نگهبانان جامعه با تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی، امنیت مطلوب با ضریب بالا را در جامعه و کشور ایجاد نموده‌اند و نقش مؤثر آنان در برخورد با مخلّین نظم و امنیت غیر قابل انکار است.

رئیس شورای تأمین شهرستان بستک، تعامل و ارتباط دستگاه‌های ‌انتظامی، سپاه و بسیج و آحاد مردم را در برقراری نظم و امنیت بسیار مفید و مثمرثمر دانست و تصریح کرد: امنیت و آرامش ایجاد شده در شهرستان، امروز در سطح قابل قبولی است و با همیاری و تلاش مضاعف، می‌توان به سطح ایده‌آلی در امنیت رسید.

سرپرست فرمانداری بستک اضافه کرد: امروز نیروی انتظامی با اقتدار کامل در جای جای کشور همسو با مردم و مسئولین، نعمت آسایش و آرامش را که از نخستین ضرورت‌هاست، تامین کرده است.  

دهقانی گفت: هرچه از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد کینه توزی‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه برای خدشه‌دار کردن هویت دینی و اجتماعی ملت ایران بیشتر می‌شود که این امر وظیفه نیروی انتظامی را سنگین‌تر از گذشته می‌کند.

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای شورای تأمین شهرستان در حفظ امنیت منطقه، از مهم‌ترین اقدامات اعضای شورای تأمین در شهرستان را اجرای اقدامات پیشگیرانه و ارائه راهکارهای لازم در خصوص کاهش و جلوگیری از جرائم عنوان کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول