اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز برگزار شد

همایش امنیت اجتماعی در گرو فرهنگ‌سازی در پاکدشت

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته نیروی انتظامی همایش امنیت اجتماعی در گرو فرهنگ‌سازی عدم استفاده از مواد مخدر صنعتی در پاکدشت برگزار شد.

همایش امنیت اجتماعی در گرو فرهنگ‌سازی در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با فرا رسیدن هفته ناجا به همت پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری سازمان بهزیستی شهرستان پاکدشت همایش ارتقای فرهنگی در عدم استفاده از مواد مخدر صنعتی برگزار شد.

در این همایش که در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، محمد مفتون استاد و محقق دانشگاه در ارتباط با تأثیرات مواد مخدر صنعتی بر سیستم عصبی و ایجاد اختلالات روانی در ایجاد ناهنجاری‌ها و بروز بزهکاری در جوانان و نوجوانان مقاله‌ای را در جمع حضار ارائه کرد.

در ادامه جلال قاسمی مشاور پیشگیری نیز تأثیر مواد مخدر در ارتباط با نهادینه شدن و شناخت آثار مخرب این مواد، مطالبی را برای خانواده‌ها بیان کرد که ایجاد بسترهای مناسب تفریحی، ورزشی، آگاه‌سازی خانواده در مواجهه با علائم این بیماری خطرناک و فرهنگ‌سازی در عدم گرایش به مواد از مدارس ابتدایی از اهم صحبت‌های ایشان بود.

تقدیر از کمپ‌های نمونه و مدیران مراکز آموزش اجتماع‌محور محلی و پخش انیمیشن‌های ساخته شده در ارتباط با موضوع مواد مخدر از برنامه‌های حاشیه‌ای این همایش بود. 

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول