اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

امنیت جامعه مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امنیت امروز جامعه را مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی دانست.

امنیت جامعه مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرمانده، معاونین و رؤسای واحدهای انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه موفقیت ماموریت‌های محوله نیروی انتظامی در گروی اطاعت‌پذیری محض از فرماندهی معظم کل قوا است، اظهار داشت: امروز پلیس با تلاش شبانه‌روزی و برخورد جدی با مجرمان به خوبی توانسته است امنیت و آرامش را در جای جای کشور برقرار کند.

وی با بیان اینکه تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری امنیت موجب ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه شده است، تصریح کرد: کارکنان و ماموران نیروی انتظامی با به خطر انداختن جان خود در برخورد با مجرمان موجب آرامش روحی و روانی در جامعه شده و امنیت را که بزرگ‌ترین نعمت است، برای همه مردم به ارمغان آورده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: امروز پلیس به خوبی توانسته است عرصه را برای جولان مجرمان فضای مجازی تنگ کرده و با بسیاری از مجرمانی که از طریق فضای مجازی به دنبال کلاهبرداری و فساد اخلاقی از مردم هستند برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه وظیفه و رسالت بسیار سخت و سنگین نیروی انتظامی صیانت از عفت عمومی، حقوق شهروندی و برقراری امنیت و آرامش در جامعه و مبارزه با سرقت و دزدی، مواد مخدر، مشروبات الکلی و فساد و فحشاست گفت: عملکرد نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت بسیار مثبت و قابل تقدیر بوده و نام نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردان همراه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: تعهد، علاقه و پشتکار ماموران انتظامی جایگاه امنیت استان مرکزی در زمینه‌های پیشگیری، برخورد و کاهش جرائم را ارتقاء داده و امنیت روانی و پایداری در این استان ایجاد شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز گفت: نیروی انتظامی به خود می‌بالد که توانسته است اعتماد مردم را جلب کرده و از مشارکت مردم در طرح‌ها و برنامه‌های خود بهره ببرد.

سرهنگ عزیزالله ملکی اظهار داشت: همچنین یکی دیگر بزرگ‌ترین سرمایه‌های پلیس داشتن تعامل با ائمه جمعه و جماعات است چرا که به خوبی توانسته است از این سرمایه برای آگاهی‌بخشی به شهروندان در زمینه آسیب‌های اجتماعی استفاده کند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه امنیت به عنوان یکی از شاخص‌های مهم توسعه به شمار می‌رود، در این راستا همکاری همه نهادها و سازمان‌های اجتماعی و نیز شهروندان مهم و مؤثر بوده و می‌طلبد مردم و دستگاه‌های اجرایی تعامل مناسبی با نیروی انتظامی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی امنیت را بهترین نعمت دانست و ادامه داد: امنیت از لازمه‌های اصلی زندگی است و بدون امنیت نمی‌توان لحظه‌ای در آرامش و آسایش زندگی کرد.

ملکی با اشاره به اینکه آشنایی مردم با اهمیت وجود نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در همکاری و همراهی آنان با پلیس خواهد داشت، افزود: نیروی انتظامی هیچگاه به تنهایی قادر به برقراری امنیت نیست چرا که لازمه تحقق امنیت تعامل مثبت و سازنده همه مردم و دستگاه‌ها با نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی استان در زمینه ارتقای امنیت گام‌های بسیار مؤثری برداشته‌اند، تاکید کرد: نیروی انتظامی سعی دارد نیرویی کارآمد برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و همه تلاش خود را برای ایجاد امنیتی مطلوب و در شأن این نظام به کار گیرد.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول