اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کنگان:

وضعیت امنیت شهرستان کنگان مطلوب است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کنگان گفت: در حال حاضر شهرستان کنگان از نظر امنیتی در شرایط بسیار مطلوبی به سر می‌برد و هیچ مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وضعیت امنیت شهرستان کنگان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان احمد بحرینی‌پور صبح امروز در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی شهرستان کنگان اظهار داشت: امنیت یکی از اساسی‌ترین نیازهای جوامع بشری است و باید از تمام پتانسیلی که در اختیار داریم برای ارتقای سطح ایمنی جامعه بهره ببریم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: شهرستان کنگان به دلیل در اختیار داشتن قطب‌های مهم صنعتی و مهاجرپذیر بودن یکی از شهرستان‌های استراتژیک استان محسوب می‌شود و با توجه به این شرایط توجه به امنیت این شهرستان نیازمند توجهی خاص است.

بحرینی‌پور با تاکید بر اینکه وضعیت امنیت شهرستان کنگان مطلوب است اذعان داشت: در خصوص ارتقای سطح امنیتی شهرستان کنگان اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و در حال حاضر شهرستان کنگان از نظر امنیتی در شرایط بسیار مطلوبی به سر می‌برد و هیچ مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی نقشی مهم در امنیت و آسایش مردم ایفا می‌کند و نمی‌توان خدمات نیروی انتظامی و نقش مهم و تاثیرگذاری آن را در تامین امنیت، رفاه و آسایش مردم نادیده گرفت.

بحرینی‌پور با تاکید بر ضرورت تقویت نیروی انتظامی اذعان داشت: تحکیم و استواری امنیت ملی، به تقویت نیروی انتظامی مرتبط است و همه مسئولان باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش چشمگیر جمعیت در سال‌های اخیر، تشکیلات سازمانی نیروی انتظامی کنگان از نظر امنیتی و انتظامی در حد مطلوب پاسخگو نیست.

بحرینی‌پور بیان داشت: تشکیلات سازمانی نیروی انتظامی شهرستان متناسب با جمعیت یک دهه قبل کنگان است لذا از نظر کمی و کیفی باید ارتقا یابد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان تاکید کرد: ارتقای ساختار انتظامی شهرستان از نظر کمی و کیفی یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های مردم این شهرستان است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

بحرینی‌پور با اشاره به تعامل مطلوب اعضای شورای تامین شهرستان کنگان متذکر شد: از همکاری و تعامل اعضای شورای تامین شهرستان در مسائل امنیتی منطقه تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول