اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

سکونتگاه‌های غیرمجاز از معضلات امنیتی کرمان هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان سکونتگاه‌های غیرمجاز را یکی از معضلات و خلاهای امنیتی کرمان برشمرد و گفت: جمع‌آوری سکونتگاه‌های غیر مجاز در چند سال متوالی در حد حرف باقی مانده است.

سکونتگاه‌های غیرمجاز از معضلات امنیتی کرمان هستند

حسین چناریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه بافت فرسوده کرمان محل تجمع افراد مجرم است، اظهار داشت: جمع‌آوری سکونت‌گاه‌های غیر مجاز به عنوان یکی از معضلات مهم امنیتی و اجتماعی باید انجام شود.

وی اذعان داشت: متولیان مربوط به جمع‌آوری متکدیان، زنان خیابانی و معتادان پرخطر مسئولیت خود را انجام نمی‌دهند.

چناریان عنوان کرد: در رویکرد اجتماعی پلیس جنبه‌های عاطفی در ارتباط پلیس برای جذب سرمایه اجتماعی مهم است و به همین علت نیروهای انتظامی با اقشار مختلف از جمله سالمندان و کودکان دیدار و گفت‌و‌گو می‌کنند.

وی درباره انتخاب شهروندان قانونمند گفت: سامانه تخلفات پلیس افرادی را که طی یک سال هیچ تخلف رانندگی را انجام نداده باشند، شناسایی و معرفی می‌کند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه سکونت‌گاه‌های غیر مجاز یکی از معضلات اجتماعی امروز کرمان است، تصریح کرد: سکونت‌گاه‌های غیر مجاز در بافت مرکزی و حاشیه‌های اطراف شهر کرمان وجود دارد.

چناریان اذعان داشت: کرمان مورد هجوم مهاجرت‌های گسترده افاغنه قرار گرفته است و مهاجرت مردم از مناطق مختلف به علت خشکسالی‌های پی‌در‌پی نیز بر افزایش سکونتگاه‌های غیر مجاز در این استان تأثیر داشته است.

وی سکونت‌گاه‌های غیر مجاز را یکی از معضلات و خلاهای امنیتی کرمان برشمرد و بیان داشت: جمع‌آوری سکونتگاه‌های غیر مجاز در چند سال متوالی در حد حرف باقی مانده است.

چناریان افزود: جلساتی درباره این سکونت‌گاه‌های غیر مجاز برگزار شده است، اما اقدام مؤثری در پیشگیری و ساماندهی این مکان‌ها صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول