اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله سبحانی:

پلیس امنیت اخلاقی در همه شهرها راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم خواستار راه‌اندازی پلیس امنیت اخلاقی در همه شهرهای کشور شد و گفت: این پلیس هم به اخلاق و هم به قدرت مجهز است و می‌تواند در تحقق امر به معروف و نهی از منکر موفق باشد.

پلیس امنیت اخلاقی در همه شهرها راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله جعفر سبحانی بعد از ظهر امروز در دیدار فرمانده ناجا با بیان اینکه امنیت دنیوی و اخروی یک نعمت ارزشمند الهی است بیان کرد: جامعه با ایمان به شرط اینکه آینده خود را با گناه آلوده نکند در دنیا و آخرت در امنیت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دلیل تلاش برای حفظ امنیت جامعه کاری مقدس را دنبال می‌کند خاطر نشان کرد: اگر امنیت در جامعه نباشد ما در اقتصاد و فرهنگ شاهد پیشرفت نخواهیم بود.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دلیل زحماتی که متحمل می‌شود حق عظیمی بر تمام مردم دارد، از راه‌اندازی پلیس امنیت اخلاقی تقدیر کرد و گفت: پلیس امنیت اخلاقی هم به اخلاق و هم به قدرت مجهز است و می‌تواند در تحقق امنیت اخلاقی به توفیقات خوبی دست یابد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه صدا و سیما در تولیدات خود به ویژه در زمینه حجاب بانوان باید دقت نظر بیشتری داشته باشد، خاطر نشان کرد: نباید با پخش برخی برنامه‌ها زحمات دیگران بی‌اثر شود.

آیت‌الله سبحانی با اشاره به اینکه در هر کجا پرونده قضایی کمتر باشد نشان‌دهنده بهتر بودن وضعیت اخلاق است، افزود: هر چقدر که میزان پرونده‌های قضایی در جامعه کاهش یابد نشان می‌دهد که امنیت و اخلاق در جامعه بهتر تحقق یافته است.

وی در خصوص اهتمام نیروی انتظامی به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ارتقای سطح عفاف و حجاب گفت:‌باید نیروی انتظامی به وظیفه خود عمل کند و کسانی که در این راه با این نیرو همکاری کردند اجر خود را خواهند برد.

این مرجع تقلید یادآور شد: حجاب مسئله بسیار مهمی است و مقدمه عفاف به شمار می‌رود بنابراین باید نسبت به تقویت هر چه بیشتر مظاهر حجاب در جامعه توجه لازم صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بانوانی که در نیروی انتظامی به خدمت گرفته می‌شوند خود باید از نظر حجاب در بهترین شرایط بوده تا به صورت عملی مبلغ حجاب شوند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول