اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

تلاش دامپزشکی موجب امنیت غذایی جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: فعالیت و تلاش دامپزشکان و دامپزشکی موجب ارتقا امنیت غذایی جامعه می‌شود.

تلاش دامپزشکی موجب امنیت غذایی جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی امروز در مراسم روز ملی دامپزشکی در جمع دامپزشکان اظهار داشت: هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفته را محکوم می‌کنیم.

وی ابراز داشت: آمریکا به دروغ دایه‌دار دمکراسی‌، حقوق بشر و مدافع ملت‌ها است و با این فیلم سراسر ننگینی که ساخت هویت خود را برای جهانیان به اثبات رساند و امروز شاهد هستیم در همه دنیا پرچم آمریکا به آتش کشیده می شود.

سعیدی افزود: روز ملی دامپزشکی در حقیقت فرصت مغتنمی است تا به جایگاه والا و با‌ارزش‌ دامپزشکی‌ پی ببریم، آنها سربازان گمنامی هستند که ما فعالیت‌های آن‌ها را در بیابان‌ها، مزارع و ... نمی‌بینیم به نوعی همه آحاد جامعه مدیون زحمات دامپزشکان هستند.

وی عنوان کرد: دامپزشکی که به وظایف قانونی خود خوب عمل کند، می‌تواند تأثیر خودش را نه تنها در بهداشت و سلامت داشته باشد، بلکه اگر ما امنیت می‌خواهیم این امنیت به نوعی مرتبط با امنیت غذایی است.

سعیدی گفت: اگر امروز رشد سیاسی، اقتصادی را در جامعه ‌انتظار داریم، نیازمند امنیت غذایی هستیم و اگر آرامش‌ جامعه را طالب هستیم آن هم نشأت گرفته از دامپزشکی است.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از خانواده شهید محمد‌حسین زنگی‌آبادی و شهید ماشاءالله یوسف‌زاده‌ از کارمندان اداره دامپزشکی تقدیر به عمل آمد.

همچنین تعدادی‌ از کارمندان نمونه اداره کل دامپزشکی استان کرمان و شهرستان‌های تابعه تقدیر شدند.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول