اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد کشاورزی آرادان خبر داد

اجرای پروژه‏های آب و خاک در آرادان با هزینه 1604 میلیون ریال

خبرگزاری فارس: سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان آرادان از هزینه‏کرد یک‏هزار و 604 میلیون ریال برای اجرای پروژه‏های آب و خاک در این شهرستان خبر داد.

اجرای پروژه‏های آب و خاک در آرادان با هزینه 1604 میلیون ریال

مراد خادم امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در آرادان از هزینه‏کرد یک‏هزار و 604 میلیون ریال اعتبارات دولتی و آورده متقاضیان برای اجرای پروژه‏های آب و خاک در این شهرستان در ماه گذشته خبر داد.

وی گفت: شهریور ماه در 32 هکتار از اراضی شهرستان آرادان سیستم آبیاری تحت فشار اجرا شد که برای اجرای آن یک‏هزار و 120 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شد.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان آرادان افزود: همچنین برای لایروبی و مرمت قنوات، احداث سه باب استخر ذخیره آب کشاورزی و مرمت دو کیلومتر جاده بین مزارع، 484 میلیون ریال شامل 354 میلیون ریال اعتبارات دولتی و 130 میلیون ریال آورده متقاضیان هزینه شده است.

خادم بیان کرد: تولید 920 تن شیر، 850 تن گوشت قرمز، 380 تن گوشت سفید و 115 تن تخم‏مرغ صنعتی و بومی، 185 راس تلقیح مصنوعی و رکوردگیری شیر از 375 راس گاو، بازسازی 300 مترمربع جایگاه دام، صدور 9 مورد پروانه بهره‏برداری و جواز تاسیس و تمدید پنج مورد پروانه بهره‏برداری و جواز تاسیس از مهم‏ترین اقدامات شهرستان آرادان در ماه گذشته بوده است.

وی نظارت بر طرح‏های افزایش محصولات زراعی و باغی در سطح 620 هکتار، توزیع 80 دستگاه ادوات کشاورزی، مبارزه با آفات گیاهان زراعی و باغی در سطح یک‏هزار و 366 هکتار، مبارزه بیولوژیک در سطح 90 هکتار و توزیع 500 تن انواع کودهای شیمیایی را از دیگر اقدامات شهرستان آرادان در ماه گذشته دانست.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول