اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی:

سامانه الکترونیکی آموزش وزارت جهاد کشاورزی بومی‌سازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی گفت: نرم افزار‌های سامانه الکترونیکی آموزش وزارت جهاد کشاورزی بومی‌سازی شد.

سامانه الکترونیکی آموزش وزارت جهاد کشاورزی بومی‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد میثمی‌تبار بعدازظهر امروز در نخستین کارگاه آموزشی نقش آموزش در مدیریت منابع انسانی جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه مدیریت در منابع انسانی موجب بهره‌وری در تولید می‌شود، اظهار داشت: رکن اصلی مدیریت در منابع انسانی مباحث آموزشی است که موجب بهره‌وری در تولید می‌شود.

وی آموزش را الزامی قانونی و شرعی دانست و گفت: همه اقشار جامعه به صورت متمرکز نیازمند آموزش مستمر هستند.

این مسئول الگوشناسی را راه میانبر موفقیت مطرح کرد و ادامه داد: برای بهره‌گیری از منابع باید توسعه منابع انسانی صورت گیرد.

آموزش رکن اصلی توانمندسازی است

میثمی‌تبار با اشاره به اینکه فعالیت‌های سخت‌افزاری بدون پشتوانه نرم‌افزاری موجب هدررفت سرمایه می‌شود، تصریح کرد: آموزش رکن اصلی توانمندسازی است و در تحقق این امر باید اعتبارات تملکی هزینه شود.

مدیرکل آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی استفاده از نیروی انسانی را فرصت دانست و بیان داشت: به‌خاطر برخی اختلاف سلیقه‌های سیاسی، مدیران باتجربه به راحتی از دست می‌روند.

وی اضافه کرد: نیروی انسانی آموزش دیده در دستگاه‌های اجرایی همچون اموال بیت‌المال محسوب می‌شوند و در صیانت از این نیروها باید تلاش شود.

80 درصد توسعه کشاورزی در گرو منابع انسانی است

میثمی‌تبار نیروی انسانی کارآزموده را محور توسعه اعلام کرد و یادآور شد: اثبات شد که 80 درصد توسعه بخش کشاورزی از توسعه منابع انسانی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: کلید واژه‌های انسان، توسعه، نگرش و آموزش باید محور مدیریت در کار باشد.

مدیرکل آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با اعلام اینکه نظام آموزش کارکنان دولت متصل به آموزش عالی شده است، گفت: آموزش‌های هدفمند دانشگاه پیام‌نور برای کارکنان دولت در نظر گرفته شده است.

وی تعداد کارکنان وزارت جهاد کشاورزی را 86 هزار و 15 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: براساس نیازسنجی نرم‌افزار‌های سامانه الکترونیکی آموزش وزارت جهاد کشاورزی بومی‌سازی شد.

این مسئول شاخص ارزیابی برتری استان‌ها در بخش آموزش را فعالیت‌های کیفی سازمان‌ها دانست و تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی مازندران در بخش آموزش از پنج استان برتر کشور محسوب می‌شود.

میثمی تبار متذکر شد: وزارت جهاد کشاورزی به دنبال برنامه‌های آموزشی محصول محور است تا خروجی تحقیقات و پژوهش به عنوان ورودی آموزش تلقی شود.

وی اذعان داشت: تمام پروژه‌های عمرانی وزارت جهاد کشاورزی باید پیوست آموزشی داشته باشد.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول