اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته جهاد کشاورزی صورت می‌گیرد

افتتاح 123 پروژه جهاد کشاورزی در استان قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی از افتتاح 123 پروژه این سازمان در هفته جهاد کشاورزی خبر داد.

افتتاح 123 پروژه جهاد کشاورزی در استان قزوین

محمدرضا صفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فعالیت‌های این سازمان اظهار کرد: بیش از 123 پروژه در سال جاری در قزوین افتتاح می‌شود.

صفری توضیح داد:‌ پروژه‌های عمرانی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد و 439 میلیون تومان در استان قزوین افتتاح می‌شود.

346 نفر اشتغال‌زایی در این سازمان

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح‌ها در استان قزوین بیش از 346 نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت، بیان کرد:‌ با افتتاح این طرح‌ها علاوه بر این تعداد بیش از 936 خانواده می‌توانند از مزایای اشتغال‌زایی این طرح استفاده کنند.

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه 4 میلیارد و 628 میلیون تومان از اعتبارات مورد نیاز این طرح‌ها از اعتبار دولتی تامین شده است، خاطرنشان کرد:‌ 21 میلیارد و 989 میلیون تومان تسهیلات بانکی و 16 میلیارد و 820 میلیون تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی صورت گرفته است.

تجلیل از کشاورزان نمونه

وی افزود: در هفته جهاد کشاورزی از 43 کشاورز نمونه استانی، 126 کشاورز نمونه شهرستانی و دو نمونه کشاورز کشوری نیز تقدیر شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 110 کارشناس بیوتکنولوژی با این سازمان همکاری دارند، خاطرنشان کرد:‌ با توجه به حمله آفات و به خصوص ملخ‌ها به زمین‌های کشاورزی با استفاده از این کارشناسان به مبارزه عملی با این ملخ‌ها روی آورده‌ایم و تاکنون نیز موفق عمل کرده‌ایم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول