اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

57 پروژه جهاد کشاورزی در کردستان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان از افتتاح 57 پروژه این سازمان به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد.

57 پروژه جهاد کشاورزی در کردستان افتتاح می‌شود

ابراهیم حسن‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از تعداد پروژه‌های مذکور 28 پروژه مربوط به واحد بهبود تولیدات دامی، 27 پروژه آب و خاک و امور فنی و مهندسی، یک پروژه بهبود تولیدات گیاهی و یک پروژه نیز مربوط به تعاون روستایی است.

وی میزان سرمایه‌گذاری پروژ‌ه‌های قابل افتتاح این سازمان در هفته دولت را 109 میلیارد و 125 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: 50 میلیارد و 503 میلیون ریال از این میزان مربوط به بخش آب و خاک و امور فنی مهندسی است.

وی تصریح کرد: 56 میلیارد و 422 میلیون ریال هم برای 28 پروژه بخش بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان سرمایه‌گذاری شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان میزان اشتغالزایی این تعداد پروژه‌ را 74 نفر عنوان کرد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها زمینه تثبیت اشتغال 931 نیز فراهم می‌شود.

به گفته حسن‌نژاد، با بهره‌برداری از این تعداد پروژه، زمینه ارائه خدمات بیشتر به 3 هزار و 322 خانوار فراهم می‌شود.

وی بیشترین خانوار بهره‌مند از پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت را مربوط به بخش آب و خاک و امور فنی و مهندسی دانست و اظهار داشت: 2 هزار و 48 خانوار از پروژه‌های این بخش بهره‌مند می‌شوند.

وی هفته دولت را فرصتی برای ارائه عملکرد سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف دانست و یادآور شد: ارائه عملکرد دولت به مردم موجب ایجاد امید و نشاط در جامعه می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان تصریح کرد: اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع از روند خدمات و فعالیت‌های دولت در شرایط کنونی موجب سرخوردگی و مایوس شدن دشمنان کشورمان خواهد شد.

حسن‌نژاد عنوان کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های جهادکشاورزی مسیر توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی استان نسبت به سال‌های گذشته هموارتر و میزان رضایت‌مندی قشر کشاورز نیز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول