اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد

افتتاح 69 پروژه جهاد کشاورزی مازندران در هفته دولت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در هفته دولت 69 پروژه خدماتی، زیربنایی و تولیدی بخش کشاورزی مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 69 پروژه جهاد کشاورزی مازندران در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران،  رضا عظیمی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ابراز داشت: برای افتتاح این طرح‌ها اعتباری بالغ بر 276 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی با اشاره به افتتاح 69 پروژه جهاد کشاروزی مازندران تصریح کرد: با افتتاح این طرح‌ها 221 روستا با بیش از 8 هزار خانوار روستایی از مزایای افتتاح این پروژه‌ها برخوردار می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه نتایج اولیه افتتاح این پروژه‌ها ایجاد اشتغال برای 123 نفر است، یادآور شد: حدود 10 هزار تن بر حجم تولیدات بخش کشاورزی مازندران نیز افزوده می‌شود.

این مسئول در مورد جزئیات پروژه‌های افتتاحی سازمان کشاروزی مازندران در هفته دولت گفت: 50 پروژه خدماتی و زیربنایی در حوزه آب و خاک، 19 پروژه تولیدی مربوط به بخش‌های دام و طیور، زراعی، باغی، صنایع تبدیلی و شیلاتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه خدماتی، زیربنایی در بخش آب و خاک با اعتباری بیش از 174 میلیارد ریال که بیش از 163 میلیارد و 204 میلیون ریال از این اعتبارات دولتی و یک میلیارد و 712 میلیون ریال نیز سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

عظیمی سایر طرح‌های حوزه آب و خاک را شامل چهار طرح پل بین مزارع با یک میلیارد و 205 میلیون ریال اعتبار، دو طرح سر دهنه با یک میلیارد و 840 میلیون ریال اعتبار، یک طرح پوشش نهرها با حجم کار یک هزار و 950 متر و 586 میلیون ریال اعتبار و یک طرح لوله‌گذاری با 360 میلیون ریال اعتبار و حجم عملیات 2 هزار متر عنوان کرد.

وی در مورد جزئیات بیشتر طرح‌های تولیدی جهاد کشاورزی مازندران گفت: طرح‌های تولیدی سازمان جهاد کشاورزی مازندران شامل  13 پروژه دام و طیور، دو طرح شیلاتی و دو طرح زراعی و باغی  است که بیش از 102 میلیارد و 580 میلیون ریال اعتبار صرف شد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول