اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

حمایت ویژه جهاد کشاورزی از کارآفرینان مددجوی کمیته امداد

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولویت اول سازمان جهاد کشاورزی این استان در معرفی به بانک‌های عامل در بخش تسهیلات کشاورزی، مددجویان کمیته امداد هستند.

حمایت ویژه جهاد کشاورزی از کارآفرینان مددجوی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جعفر گرجی‌پور عصر امروز در نشست با مدیرکل کمیته امداد امام استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از کارشناسان کمیته امداد و سازمان جهاد کشاورزی گفت: کمیته امداد با مزین شدن به نام امام راحل در رفع مشکلات نیازمندان تلاش بسیاری کرده و باعث رضایت‌مندی محرومین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پایداری طرح‌های اشتغال در کمیته امداد برای نیازمندان تحت حمایت، مددجویان این نهاد برای معرفی به بانک‌های عامل در اولویت اول هستند.

گرجی‌پور با اشاره به خدمات کمیته امداد در ایجاد اشتغال برای مددجویان اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی آمادگی اجرای طرح‌های کشاورزی و معرفی مددجویان جهت استفاده از تسهیلات به بانک‌های عامل را دارد.

وی گفت: در دریافت پرونده‌های متقاضیان معرفی شده محدودیتی وجود ندارد و پرداخت تسهیلات به جد پیگیری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: هدف کمیته امداد این است که مددجویان واجد شرایط برای دریافت تسهیلات به کارگروه کشاورزی معرفی گردند.

عبدالمجید فرهادی با اشاره به روند کاری کمیته امداد در ایجاد اشتغال برای مددجویان اظهار کرد: با توجه به موقعیت منطقه و فراهم بودن زمینه در اکثر مناطق استان، اجرای طرح‌های کشاورزی علاوه بر اشتغال باعث عزت نفس خانواده‌ها و همچنین جلوگیری از مهاجرت آنها می‌شود.

وی با تشکر از مجموعه سازمان جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: همکاری سازمان جهاد کشاورزی در بخش‌های مختلف کاری باعث توسعه اجرای طرح‌های بخش کشاورزی در سطح استان به ویژه مددجویان شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد این استان نیز در این نشست گفت: تعدادی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد مستعد اجرای طرح‌های اشتغال به کارگروه کشاورزی معرفی شده‌اند که نیاز به پیگیری اخذ تسهیلات تا حصول نتیجه دارد.

سید علی جعفری گفت: اطلاع‌رسانی بهتر سازمان جهاد کشاورزی در خصوص اجرای چنین طرح‌هایی باعث تسهیل در شرایط معرفی مددجویان واجد شرایط به بانک‌های عامل می‌شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول