اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا مطرح کرد

حضور 1260 نفر روز در طرح هجرت جهاد کشاورزی نکا

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا گفت: یک هزار و 260 نفر روز در طرح اردوی هجرت 3 جهاد کشاورزی نکا و طرح اوقات فراغت تابستان شرکت کردند.

حضور 1260 نفر روز در طرح هجرت جهاد کشاورزی نکا

حسن سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا گفت: کیفیت‌بخشی در اجرای طرح هجرت 3 از جمله مسائلی است که مورد توجه است و در این راستا با تمام توان وارد شده‌ایم و این طرح نیز به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان، آشنا شدن در زمینه مشاغل تولیدی و کشاورزی و کمک به اجرای پروژه‌های بخش کشاورزی با مدیریت جهاد کشاورزی همکاری کردند.

وی اظهار کرد: طرح هجرت 3 در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در ایام تابستان برگزار شد که از بسیجیان در امور مربوط به کشاورزی به‌کارگیری شد.

سلیمی خاطرنشان کرد: در این راستا 42 نفر از جوانان بسیجی در طرح اردوی هجرت 3 در بخش کشاورزی شهرستان نکا بکارگیری شدند و این امر کمک شایانی به ارتقای سطح آگاهی افراد شرکت‌کننده در بخش کشاورزی داشته است.

مدیر جهاد کشاورزی نکا این طرح را طرح مشترک مدیریت جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی شهرستان عنوان کرد و گفت: این طرح با هدف به‌کارگیری این نیروها در بخش‌های مختلف کشاورزی و به منظور ارائه خدمات بهتر به بهره‌برداران این بخش و آشنایی با تولیدات، فعالیت‌ها و اجرای طرح‌های مختلف انجام شد.

سلیمی ادامه داد: بسیجیان به‌کارگیری شده در هجرت 3 در طرح‌های فنی و زیربنایی، حفظ کاربری اراضی، جمع‌آوری آمار و اطلاعات کشاورزی، اصلاح‌نژاد دام روستایی، رکورد گیری و ثبت مشخصات، ترویج کشاورزی و شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای فنی و مهندسی کشاورزی همکاری کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا از اجرای طرح نوسازی و یکپارچه‌سازی اراضی در 115 هکتار از اراضی نکا خبر داد و یادآور شد: این طرح در اراضی شالیزاری روستای درزی‌محله نکا با 2 هزار و 488 میلیون ریال اعتبار ملی و 439 میلیون ریال از محل خودیاری بهره‌برداران مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

وی در پایان اذعان داشت: در این طرح 8 هزار و 300 متر زهکش، 14 هزار و 200 متر کانال و 8 هزار متر جاده دسترسی به مزارع احداث و ایجاد و 125 نفر بهره‌بردار از مزایای اجرای طرح برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول