اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت اسلامشهر:

دفاع مقدس مظهر ایثار و شجاعت بسیجیان است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت اسلامشهر با اشاره به رشادت‌هایی که در دوران دفاع مقدس صورت گرفت، گفت: دفاع مقدس مظهر ایثار و شجاعت بسیجیان است.

دفاع مقدس مظهر ایثار و شجاعت بسیجیان است

رضا لعلی در حاشیه نشست فرماندهان سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران که در سالن جلسات این سپاه در شهرری برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا با اشاره به رشادت‌هایی که در دوران دفاع مقدس صورت گرفت، گفت: دفاع مقدس مظهر ایثار و شجاعت بسیجیان است.

فرمانده ناحیه مقاومت اسلامشهر، حضور چشمگیر جامعه بزرگ بسیجیان را در مصلاهای شهرستان نقطه آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: به مناسبت روز زنان ایثارگر که در تقویم روزشمار هفته دفاع مقدس درج شده است، همایش تجلیل از مادران شهدا و پیشکسوتان و خواهران ایثارگر با حضور زنان بسیجی اسلامشهر برگزار شد.

لعلی در ادامه از راه‌اندازی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در شهر چهاردانگه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه علاوه بر نمایش آثار فرهنگی و تصاویر شهدا بخش‌هایی نیز برای برگزاری مسابقات فرهنگی ـ هنری پیش‌بینی شده است که مورد استقبال چشمگیر اهالی شهرستان و بسیجیان قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت اسلامشهر، حضور بسیجیان و جوانان شهرستان در جشنواره و مسابقه وبلاگ‌نویسی را یکی از برنامه‌های پرطرفدار این ایام معرفی کرد و افزود: این مسابقات با موضوع ترویج مفاهیم دفاع مقدس برگزار شد و آثار ادبی و قابل تامل مناسبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

برگزاری رزمایش دفاع از کوی و برزن، غبارروبی مزار شهدا، برپایی مسابقات ورزشی و فرهنگی و ... از سوی مسئولان بسیج شهرستان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول