اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نخل تقی:

فرهنگ دفاع مقدس خواب خوش را از چشم دشمنان ربوده است

خبرگزاری فارس: شهردار نخل تقی گفت: فرهنگ دفاع مقدس یک فرهنگ اصیل اسلامی است که خواب خوش را از چشم دشمنان ربوده است.

فرهنگ دفاع مقدس خواب خوش را از چشم دشمنان ربوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه احمد شیخیانی شامگاه پنج‌شنبه در آیین تجلیل از فعالان رسانه‌ای و وبلاگ‌نویسان منطقه عسلویه اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس یک فرهنگ اصیل اسلامی است که خواب خوش را از چشم دشمنان ربوده است و معرفی این فرهنگ به جهانیان وظیفه‌ای است که امروز ما بر عهده داریم.

شهردار نخل‌تقی خاطر نشان کرد: قدرت و آسایش موجود در کشور مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران است که تکریم از آنان امری ضروری است.

شیخیانی بیان کرد: ایران اسلامی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردهای بالایی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، نظامی و ... داشته و باید بگوییم تمام پیشرفت‌های ما متأثر از دفاع مقدس و از خودگذشتگی دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی در مقابله با دنیای کفر و استکبار است.

وی اضافه کرد: حماسه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس موجب شکست قدرت بعثی شد و اکنون وظیفه ما در برابر رشادت‌های رزمندگان، برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌ مربوط به دفاع مقدس است.

این مسئول با اشاره به اینکه فناوری اطلاعات دنیا را به دهکده‌ای کوچک تبدیل کرده اذعان کرد: امروز پیشرفت فضای رسانه‌ای و فناوری ارتباطات و اطلاعات جهان را به دهکده‌ای کوچک تبدیل کرده و تمام وقایع و اطلاعات با سرعت هر چه تمام از هر نقطه‌ای از جهان به دوردست‌ترین نقاط جهان منتقل می‌شود.

شهردار نخل‌تقی عنوان کرد: دشمنان با بهره‌گیری و استفاده از ابزار رسانه و فناوری اطلاعات سعی در ضربه به اعتقادات اسلامی جوانان دارند و ما باید با برنامه‌ریزی صحیح و آشنایی جوانان و نسل جدید انقلاب با حربه‌‌های رسانه‌ای دشمنان زمینه را برای مقابله با حربه‌های دشمنان هموار کنیم.

شیخیانی با تقدیر از زحمات خبرنگاران و وبلاگ‌نویسان منطقه عسلویه در زمینه نشر اخبار و رویدادهای منطقه و با اشاره به برگزاری اولین همایش وبلاگ‌نویسی اظهار داشت: دشمن در بحث فروپاشی از درون در جنگ هشت سال دفاع مقدس به حول و قوه الهی ناکام ماند و اکنون با روی‌آوری به سناریو جنگ نرم و جنگ سایبری، دشمن قابل شناسایی نیست و حضور فعال بسیجیان، خبرنگاران و وبلاگ‌نویسان بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار می‌گیرد.

شهردار نخل تقی افزود: دشمنان غافلند از اینکه انقلاب اسلامی با ریشه دواندن در روحیه جوانان اسلام قطعا خیال‌پردازی آنها را به گور خواهد برد.

در پایان این مراسم هر یک از مدیران سایت‌ها و وبلاگ‌نویسان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و خواستار تداوم این نشست‌ها شدند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول