اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قم:

دوچرخه‌سواران قم در جام دفاع مقدس رکاب می‌زنند‌

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم از رقابت دوچرخه‌سواران قمی در رقابت‌‌ جام دفاع مقدس خبر داد.

دوچرخه‌سواران قم در جام دفاع مقدس رکاب می‌زنند‌

جعفر مدرسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری در روز جمعه اظهار کرد: مسابقه دوچرخه‌سواری جام دفاع مقدس در قم به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر جنگ تحمیلی برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم حرکت رو به پیشرفت دوچرخه‌سواری قم از ابتدای سال جاری را ارزشمند عنوان کرد و بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این مسابقه امروز در پیست دوچرخه‌سواری مفید قم برگزار می‌شود.

مدرسی عنوان داشت: در سال جاری قصد داریم تیم‌ها و نفرات دوچرخه‌سواری استان قم در تمام مسابقاتی که طبق تقویم فدراسیون دوچرخه‌سواری برگزار شده است، حضور مستمر داشته‌ باشند.

وی در ادامه با اشاره به حضور تیم‌های دوچرخه‌سواری قم در مسابقات مختلف لیگ و قهرمانی کشور اظهار کرد: امسال تیم دوچرخه‌سواری کوهستان قم در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور حضور دارد و تیم رشته کورسی نیز در پیکارهای لیگ دسته اول شرکت می‌کند.

مدرسی همچنین به حضور دوچرخه‌سواران قم در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور اشاره کرد و بیان داشت: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در رده سنی پیشکسوتان همواره با موفقیت‌های خوبی از سوی چند تن از پیشکسوتان ارزنده این رشته در قم همراه بود و مطمئناً امسال نیز این موفقیت تداوم دارد.

وی تصریح کرد: تیم دوچرخه‌سواری کوهستان قم در رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری کوهستان باشگا‌ه‌های کشور عملکرد بسیار خوبی داشت و با تلاشی که اعضای این تیم انجام می‌دهند، یکی از امیدهای موفقیت در رقابت‌های امسال لیگ برتر کشور محسوب می‌شوند.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم با اشاره به اینکه قم حتی در رده‌ سنی پیشکسوتان فعالیت جدی دارد بیان داشت: رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی رده سنی پیشکسوتان کشور از جمله مسابقات پرطرفداری است که همه ساله به میزبانی شهرهای مختلف کشورمان برگزار می‌شود و طرفداران زیادی نیز دارد.

وی ادامه داد: رقابت‌های قهرمانی دوچرخه‌سواری پیشکسوتان کشورمان امسال نیز برگزار شد که طی آن دوچرخه‌سواران شرکت کننده در این پیکارها، در پیست دوچرخه‌سواری هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند و نمایندگان قم در این مسابقات حضور موفقی داشتند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول