اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا:

سپاه برای تهیه مستندها در زمینه دفاع مقدس آمادگی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا گفت: سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در زمینه تهیه مستندها، برنامه‌های حماسی و دفاع مقدس در استان از آمادگی کامل برخوردار است.

سپاه برای تهیه مستندها در زمینه دفاع مقدس آمادگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام محمدمهدی مهدوی شامگاه گذشته در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تهیه برنامه‌های متنوع درباره دفاع مقدس، سرودهای حماسی و مستندهای تلویزیونی باید از کارهای اولویت‌دار در استان باشد.

وی با تقدیر از عملکرد صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی افزود: 35 برنامه رادیویی و تلویزیونی با حضور 36 نفر از کارشناسان نظامی آذربایجان‌غربی در ایام هفته دفاع مقدس تهیه و پخش شد.

مهدوی اضافه کرد: آثار هنری قابلیت فراوانی برای بیان حماسه‌ها، افتخارات و رویدادهای معنوی و ارزشی و انقلابی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه هنرمندان نقش مهمی در تبیین فرهنگ دفاع مقدس دارند، تصریح کرد: امروز استکبار جهانی از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم وارد عمل شده است اما همچون سایر توطئه‌ها با شکست مواجه می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با گذشت بیش از سه دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان تاکنون از طریق تهدیدها و تحریم‌ها در صدد ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند که هر بار جوانان غیور ایرانی با درک موقعیت، بصیرت بالا و پیروی از ولایت مطلقه فقیه این قدرت‌های پوشالی را شکست داده‌اند.

مهدوی در بخش دیگری از سخنان خود نقش مردم را در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار ارزشمند و کم‌نظیر دانست و تصریح کرد: مردم این دیار همگام با دیگر آحاد ملت با همبستگی ملی در دوران دفاع مقدس برگ زرین دیگری را به دفتر افتخارات ایران اسلامی اضافه کردند.

وی افزود: شکل‌گیری بیداری اسلامی در کشورهای جهان منبعث از انقلاب اسلامی ایران است و بیداری اسلامی در این کشورها سبب نابودی حکومت‌های دست نشانده و فاسد شده است.

مهدوی هفته دفاع مقدس را یادآور حماسه‌ها، فداکاری‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان دانست و گفت: فرهنگ حماسی و دستاوردهای آن دوران باید به نسل امروز منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با رهبری خردمندانه امام راحل (ره) به پیروزی رسید، تاکید کرد: باید در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران از ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس پاسداری کرد.

مهدوی همزمان با هفته دفاع مقدس به همراه جمعی از معاونان و فرماندهان سپاه شهدا از صدا و سیمای آذربایجان‌غربی بازدید کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول