اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان قدس:

دفاع مقدس، بزرگترین حماسه قرن است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان قدس با اشاره به ویژگی‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، بزرگترین حماسه قرن است.

دفاع مقدس، بزرگترین حماسه قرن است

نبی‌الله کشانی امروز در حاشیه نشست فرماندهان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران که در سالن جلسات این سپاه در شهرری برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، ضمن تبریک و تهنیت ایام دفاع مقدس بر عاشوراییان ملت ایران که این گنجینه بزرگ را آفریدند، گفت: اکنون با گذشت چندین سال از آغاز جنگ تحمیلی بررسی ابعاد حقوقی، سیاسی، نظامی و اقتصادی جنگ همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان قدس اظهار داشت: یکی از پیام‌های جنگ تحمیلی حضور سه نسل به شکل همزمان در عرصه دفاع مقدس است و اعجاب‌آورترین صحنه‌های جنگ تحمیلی خلق صحنه‌های نبرد تاریخ‌ساز عملیات‌های بزرگی است که اکنون به‌عنوان شاخص‌ترین حماسه‌های قرن از آنها یاد می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: با این اوصاف در آستانه فرا رسیدن سالروز آغاز جنگ تحمیلی، وظیفه و رسالت خود می‌دانیم تا یاد و خاطره شجاعت و رشادت مردان حماسه‌ساز را زنده نگاه داریم.

فرمانده حماسه عملیات عاشورای 3 با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بازماندگان جنگ گفت: شهرستان قدس بیش از 450 شهید را تقدیم انقلاب کرده است که در این ایام با برگزاری یادواره‌های شهدا و برپایی برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یاد مردان سفر کرده این وادی را گرامی می‌داریم.

کشانی گفت: هفته دفاع مقدس با افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان قدس کلید خورده است و ساختمان حوزه نمایندگی و حفاظت در ستاد ناحیه و ساختمان پایگاه حوزه یک مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان قدس با اشاره به این خبر افزود: برپایی رژه نظامی و انتظامی آغازگر برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس بود و در پی آن مراسم یادواره 450 شهید شهرستان و گلباران و غبارروبی مزار این عزیزان، نمایشگاه کتاب، عکس و تجهیزات نظامی، نشست‌های سیاسی و بصیرت‌افزایی با موضوع دفاع مقدس، مسابقات ورزشی و فرهنگی در سطح حوزه‌های مقاومت، مسابقه پیامکی با موضوع مفاهیم جبهه و جنگ و ... به اجرا درآمد که با استقبال چشمگیر اهالی شهرستان مواجه شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول