اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رباط‌کریم خبر داد

گرامیداشت حماسه‌سازان دفاع مقدس رباط‌کریم

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رباط‌کریم با بیان اینکه وظیفه داریم تا از رزمندگان و حماسه‌آفرینان دوران جنگ تقدیر به‌عمل آوریم، گفت: رزمندگان را باید به عنوان قهرمانان تاریخ ایران به نسل امروز معرفی کنیم.

گرامیداشت حماسه‌سازان دفاع مقدس رباط‌کریم

علی عزتی در حاشیه نشست فرماندهان نواحی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران که در سالن جلسات این سپاه در شهرری برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران یکی از مولفه‌های بیداری اسلامی را الگوبرداری مسلمانان از فرهنگ دفاع مقدس ایران برشمرد و گفت: امروزه تمام کارشناسان و تحلیل‌گران، بیداری اسلامی را ناشی از الگو گرفتن کشورهای مسلمان از تاریخ پرافتخار ایران در طول پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس می‌دانند.

فرمانده ناحیه مقاومت رباط‌کریم گفت: این موضوع رسالت ما را به عنوان متولیان و میراث‌داران این سرمایه ملی و حماسی چند برابر می‌کند.

وی در ادامه افزود: اکنون به بهانه فرارسیدن دفاع مقدس وظیفه داریم تا از رزمندگان و حماسه‌آفرینان دوران جنگ تقدیر به‌عمل آوریم و آنها را به عنوان قهرمانان تاریخ ایران به نسل امروز معرفی کنیم به همین منظور در طول این هفته مراسم متعددی برای تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، زنان ایثارگر و ... تدارک دیده شده است.

عزتی در تشریح برنامه‌های این ناحیه در هفته دفاع مقدس عنوان کرد: بسیجیان شهرستان رباط‌کریم با برپایی رزمایش یک روزه گردان‌های الزهرا (س) به پیشواز هفته گرامیداشت دفاع مقدس رفتند و در اولین روز این هفته گردان‌های الزهرا (س) و بیت‌المقدس در مصلای بزرگ شهرستان گردهم آمدند و در مراسمی نمادین یاد و خاطر شهدای این دوران را گرامی داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رباط‌کریم در پایان تصریح کرد: برگزاری همایش حجاب و عفاف، برپایی نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج طلاب، اجرای همایش پیاده‌روی خواهران بسیجی و ایثارگر، برپایی نشست‌های بصیرتی، فراهم کردن شرایط اعزام پزشکان به مناطق محروم جهت ویزیت رایگان بیماران و ... ویژه برنامه‌های به اجرا درآمده در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان رباط‌کریم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول