اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نیاز امروز جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ‌سازی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است.

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نیاز امروز جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک پاسدار سید عطاءالله میرکمالی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس مدرسه شهید هادی فکور اراک اظهار داشت: امروز کشور در شرایطی قرار گرفته که به شدت نیازمند بصیرت و آگاهی است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگری به دنبال وارد کردن فشار به انقلاب اسلامی ایران هستند که در این شرایط می‌طلبد همه مردم با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شوند و بدانند این انقلاب به آسانی به دست نیامده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک دفاع مقدس را گنجینه‌ای نفیس از افتخارات ماندگار ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: در فضای کنونی جامعه همه مردم باید بیش از پیش به دنبال وحدت و انسجام درونی باشند چرا که دشمنان همواره به دنبال رخنه در نقاط ضعف بوده تا نظام را به چالش بکشند.

میرکمالی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با سلاح ایمان و توکل بر خدا با شهادت و جان نثاری از آرمان‌های امام(ره) و نظام پاسداری کردند و در این راه همه هستی خود را فدا کردند.

وی اقتدار کشور را مرهون از خود گذشتگی و دلاورمردی‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: بسیاری از رزمندگان برای عزت و استقلال ایران اسلامی خالصانه جان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند که همه ملت ایران وظیفه دارد به پاس جان‌نثاری این عزیزان به درستی از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام پاسداری کنند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول