اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه در عسلویه

جشنواره تئاتر دفاع مقدس یادواره شهید تندگویان پایان یافت

خبرگزاری فارس: مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر دفاع مقدس یادواره شهید تندگویان در عسلویه با حضور باشکوه مردم و مسئولان برگزار شد.

جشنواره تئاتر دفاع مقدس یادواره شهید تندگویان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عصر پنج‌شنبه مراسم اختتامیه سومین جشنواره تئاتر منطقه ویژه پارس و دومین جشنواره تئاتر استانی دفاع مقدس (یادواره شهید تندگویان) با حضور هنرمندان، پیشکسوتان، داوران، مقامات محلی و مدیران سازمان منطقه ویژه پارس در مرکز همایش‌های خلیج فارس برگزار شد.

دبیر جشنواره تئاتر دفاع مقدس در این آیین ضمن قدردانی از حمایت مدیرعامل سازمان در برگزاری این جشنواره و گروه‌های نمایشی شرکت‌کننده در جشنواره، عوامل اجرایی و هیئت محترم داوران اظهار داشت: حضور میمون و پرشور هنرمندان فرهیخته استان بوشهر را در این جشنواره ارج می‌نهیم و امیدواریم سازمان منطقه ویژه پارس توانسته باشد با برگزاری این جشنواره گامی هر چند کوچک در زنده نگه داشتن یاد و خاطره سرافرازان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس برداشته باشد.

حسین قربانی افزود: بی‌شک اگر تلاش، همت و مسئولیت‌پذیری همراه با خلاقیت هنری شما گرامیان نباشد گنجینه دفاع مقدس که لبریز از مضامین و ایده‌های بکر فرهنگی و هنری و سرشار از فضیلت‌های انسانی‌ است، نمی‌تواند بار خویش را آنچنان که شایسته دلیرمردان ایران اسلامی ا‌ست به مقصد و مقصود برساند و دستاوردهای عظیمی که با نثار خون پاک هزاران انسان آزاده، شجاع و مؤمن به ‌دست آمده در بسته‌های فرهنگی و هنری زیبا نظیر آثار مکتوب، نمایشی و تجسمی به نسل‌های آینده زیباتر منتقل خواهد شد.

رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه با قدردانی از همراهی تمام مجموعه سازمان منطقه ویژه در فراهم آوردن شرایط برای برگزاری این رخداد عظیم فرهنگی و هنری خاطر نشان کرد: سازمان منطقه ویژه پارس امیدوار است در آینده نیز میزبان هنرمندان فاخر استان و کشور در تمام عرصه‌های فرهنگی و هنری باشد.

در مراسم اختتامیه جشنواره، غلامحسین دریانورد به نمایندگی از هیئت داوران به قرائت بیانیه پایانی این جشنواره و همچنین رضا بهارلو از دیگر داوران جشنواره به قرائت نتایج و آرای هیئت داوران پرداخت.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول