اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 کتاب دفاع مقدس در کرمان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: 25 کتاب حوزه دفاع مقدس در استان کرمان رونمایی شد.

25 کتاب دفاع مقدس در کرمان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی ابوالحسنی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان شامگاه پنجشنبه در آیین رونمایی از 25 کتاب در حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: در استان کرمان 6 هزار و 500 شهید وجود دارد و تاکنون تنها 150 جلد کتاب در زمینه زندگینامه و خاطرات این شهیدان بزرگ چاپ شده است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری خانواده‌های شهدا، اطلاعات لازم را جمع‌آوری کنیم تا بتوانیم کتاب برای تمام‌ شهدا به چاپ برسانیم.

ابوالحسنی ابراز داشت: طی هفته دفاع مقدس سال جاری 25 کتاب در زمینه دفاع مقدس در کشور به چاپ رسید و این در صورتی است که این مجموعه کتاب‌ها تنها در استان کرمان رونمای می‌شود.

وی تصریح کرد: کتاب‌ها به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و با همکاری کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان آماده و به چاپ  رسیده‌اند.

ابوالحسنی عنوان کرد: دو کتاب "پیام شهیدان" شامل مجموعه‌ای از وصیتنامه شهدا نوشته پدر شهید دانشی و "گنجینه خاطرات شهدای استان کرمان" نوشته احمد ایزدی است.

وی تصریح کرد: 9 کتاب در زمینه کودکان و نوجوانان برای نخستین بار در حوزه دفاع مقدس با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه نویسندگی و نقاشی کتاب‌ها به چاپ شده است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول