اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه انجام شد

بازخوانی خاطرات دفاع مقدس در شبانکاره

خبرگزاری فارس: در مراسمی صمیمانه با حضور مسئولان و بسیجیان، رزمندگان شبانکاره خاطرات هشت سال دفاع مقدس را روایت کردند.

بازخوانی خاطرات دفاع مقدس در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، فرمانده سپاه دشتستان عصر پنج‌شنبه در همایش بزرگ بسیجیان شهر شبانکاره اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری نظام اسلامی تاکنون در تمام موفقیت‌های انقلاب اسلامی حضوری بی‌نظیر داشته‌اند و روزبه‌روز شاهد موفقیت بیشتر بسیج هستیم.

احمد عالی افزود: تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل امروز امری لازم و ضروری است و باید در این مسیر بیشتر و بهتر کار کنیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان با تجلیل از شهدای دفاع مقدس خاطر نشان کرد: شهدا چراغ راه و نوری هستند که بشریت را به روشنایی هدایت می‌کنند و به آنها می‌آموزند که چگونه در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کنیم.

عالی تصریح کرد: دشمن به ویژه آمریکا و اسرائیل نقشه‌های زیادی برای نابودی این انقلاب طراحی کرده، مانند جنگ هشت ساله، ترور و کودتا، تحریم و تهاجم فرهنگی ولی تاکنون با یاری خداوند متعال انقلاب با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد و با امدادهای غیبی الهی دست آنها از کشورمان کوتاه شده است.

وی در ادامه ضمن بیان خاطراتی از دفاع مقدس اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری «خاطرات جنگ گنجینه‌ای تمام نشدنی برای آیندگان است» که رزمندگان ما چه به صورت کتبی و چه به صورت شفاهی باید برای آشنایی نسل نو با فرهنگ جهاد این خاطرات را از دل خود به بیرون بریزند.

فرمانده سپاه دشتستان یادآور شد: امروز دشمن تلاش زیادی برای تضعیف معنویت و اخلاق اسلامی دارد و با هزینه‌های هنگفت در این راستا تلاش می‌کند که باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

در ادامه این مراسم نیز تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس شبانکاره به بیان خاطرات خود از هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول