اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه در مازندران:

حماقت توهین به آخرین رسول الهی موجب اتحاد مسلمین شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیرگاه در مازندران توهین به رسول خدا را جنون‌آمیز توصیف کرد و گفت: حماقت توهین به آخرین رسول الهی موجب اتحاد مسلمین شده است.

حماقت توهین به آخرین رسول الهی موجب اتحاد مسلمین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی صبح امروز در نشست اعضای ستاد نماز جمعه شیرگاه با اشاره به اهانت دشمنان اسلام به پیامبر اسلام، گفت: اقدام دشمنان اسلام در توهین به پیامبر گرامی اسلام نشانه حماقت آنان بوده است.

امام جمعه شیرگاه افزود: حماقت دشمنان اسلام در توهین به آخرین رسول الهی موجب اتحاد مسلمین شده و نتایج آن را در حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌هایی اعتراض‌آمیز مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به وحشت سلطه‌گران از عالمگیر شدن آموزه‌های اسلامی خاطرنشان کرد: اقداماتی مانند توهین به شخصیت پیامبر گرامی اسلام جنون‌آمیز بوده است.

مهدوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با نقش آمریکا و صهیونیسم در تولید فیلم موهوم علیه مقدسات مسلمانان، یادآور شد: به قول مقام معظم رهبری آمریکا و صهیونیسم از متهمان ردیف اول این حادثه هستند.

امام جمعه شیرگاه به دوگانگی غربی‌ها در ارتباط با آزادی بیان اشاره کرد و افزود: در برخی از این کشورها به مسلمانان اجازه راهپیمایی مسالمت‌آمیز به مسلمین را نمی‌دهند، اما تولید فیلم سراپا توهین‌آمیز را آزادی بیان و اندیشه معرفی می‌کنند.

این مسئول افزود: رژه گارودی را به دلیل زیرسوال بردن بحث دروغین هولوکاست از سخن گفتن منع می‌کنند، ولی سئوال از خاندان سلطنتی انگلیس را جرم می‌دانند و در همین حال توهین به مقدسات سه میلیارد مسلمان را نادیده می‌گیرند.

خطیب جمعه شیرگاه به وظایف مسلمانان در برابر توهین‌کنندگان به مقدسات اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: عمل به آموزه‌های پیامبر گرامی اسلام برای مقابله عملی با توهین‌کنندگان، افشاگری و بیان اهداف دشمنان می‌تواند از وظایف ما در این زمان باشد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول