اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی استان سمنان:

اهداف پنهانی آمریکا در توهین به مقدسات اسلامی بازشناسی شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به توهین به مقدسات اسلامی توسط صهیونیسم جهانی گفت: مسلمانان هوشیار باشند در این اقدام اخیر آمریکا، اهداف پنهانی در کار است.

اهداف پنهانی آمریکا در توهین به مقدسات اسلامی بازشناسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام ولی‏الله مصائبی ظهر امروز در نشستی با فعالان مذهبی شاهرود، با اشاره به ساخت فیلم موهن علیه شخصیت والای پیامبر اعظم(ص) توسط کارگردان آمریکایی عنوان کرد: این اقدام استکبار در اهانت به ساحت پیامبر(ص) نشان‏دهنده عجز و ناتوانی و ترس آمریکا و صهیونیسم از گسترش تفکر اسلامی در سراسر جهان است.

وی این اقدامات را نشانگر اندیشه‌های ناپاک و عدم استحکام آمریکا و صهیونیسم دانست و افزود: این کشورها از درون پاشیده‏اند و راهی جز توهین و زیر سوال بردن دین اسلام و شخصیت پیامبر(ص) برایشان باقی نمانده است.

مصائبی عنوان کرد: غفلت نکنیم؛ یقیناً اهداف پنهانی هم در کار است، شناسایی مسلمانان در اقصی نقاط جهان و یا عصبانی کردن مسلمین برای ضربه زدن به اسلام و ... از جمله اهداف شومی است که می‏تواند پشت پرده این قبیل حرکات دشمن در مقابله با دین اسلام باشد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی از مسلمانان خواست با نگاه هوشمندانه به مسائل نگاه کنند.

مصائبی با تاکید بر ضعف کشوری چون لیبی از لحاظ نظامی گفت: کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی یک تاکتیک نظامی جهت حضور نظامیان آمریکایی در این کشور است.

وی تصریح کرد: لیبی کشوری با منابع غنی، که از دسترس کشورهای استعمارگر دور مانده باید تحت سلطه مجدد در بیاید اما چگونه سفیر آمریکا در لیبی کشته می‏شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به ترفندهای کشورهای استعمارگر در دنیا اظهار داشت: یکی از روش‏هایی که از هر دو سو قابل استفاده است و به خوبی در این مدت آزمایش خود را پس داده، پروسه کشته‏سازی است.

مصائبی با متذکر شدن اینکه سفیر مذکور در معادلات و محاسبات آمریکایی‏ها باید از بین می‏رفت، یادآور شد: او را برای کشته شدن در لیبی مستقر کرده بودند تا بهانه‏ای برای ورود آمریکا به لیبی برای به یغما بردن نفت و منابع این کشور به دست بیاید.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین با اشاره به رشد فزاینده گرایش‏های دینی به خصوص اسلام‏گرایی و باورهای اصیل در جهان امروز به ویژه در مغرب زمین و کشورهایی که خود را در اوج تعالی و تمدن و رفاه و مدرنیته می‏دانند، خاطرنشان کرد: این مسئله نویدبخش این پیام است که خلأهایی که در جهان پیشرفته کنونی وجود دارد تنها با دین برطرف می‏شود.

مصائبی تصریح کرد: باورهای دینی، نجات‌بخش‏ هستند و رهبری دینی، مورد نیاز جهان و بشر تهی شده از باورها و عقاید دینی است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول