اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

نظام اسلامی در برخورد با توهین‌کنندگان جدی عمل می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام اسلامی در برخورد قاطع با توهین‌کنندگان به ساحت پیامبر(ص) و کشورهایی که از این امر حمایت می‌کنند، هیچ تزلزلی به خود راه نمی‌دهد.

نظام اسلامی در برخورد با توهین‌کنندگان جدی عمل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی امروز در حاشیه نواخته شدن زنگ مهر و پایداری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نظام اسلامی در برخورد با توهین‌کنندگان به مقدسات اسلامی هیچ مصلحت‌اندیشی نداشته و تمام توان خود را به کار می‌برد.

وی ادامه داد: جهان اسلام نیز امروز بیداری خود را به دست آورده و اجازه نمی‌دهد افرادی با اغراض سیاسی با مقدسات دین اسلام بازی کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: دنیا مشاهده کردند که در کشوری مانند پاکستان مردم وارد میدان شده و حتی می‌خواهند سفارت آمریکا و فرانسه را اشغال کنند؛ این اتفاقات نشان می‌دهد که مسلمانان در زمینه مقدساتشان با کسی مصالحه نکرده و در برابر زورگویان کوتاه نمی‌آیند.

آشتیانی با اشاره به وظیفه نظام اسلامی در ارتباط با این توهین‌ها عنوان داشت: ما اگر امروز قدرتمندانه وارد میدان نشویم، استکبار گام‌های بعدی را گستاخانه‌تر بر خواهد داشت.

وی با اشاره به واکنش‌های منفعلانه عده‌ای در مواجهه با اینگونه اقدامات گفت: عده‌ای تصور می‌کنند که اگر جبهه مسلمانان در برابر دشمنان خود ضعیف عمل کرده و کوتاه بیاید، این مشکلات پیش نمی‌آید در حالی که سازش با اینگونه جریان‌ها موجب گستاخی بیشتر آنها خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر یک میلیارد و نیم مسلمان قدرت خود را باور کرده و در برابر این اقدامات بایستند، دشمنان راهی جز عقب‌نشینی نخواهند داشت.

وی با اشاره به نگرانی غرب و آمریکا از پیشرفت اسلام ادامه داد: اینگونه اقدامات موجب شده تا مسلمانان بیش از گذشته متحد شوند و اهداف خود را جدی‌تر دنبال کنند.

آشتیانی با بیان اینکه پیشرفت و بیداری کشورهای مسلمان مرهون بیداری ملت ایران است گفت: دلیل دشمنی غرب و استکبار با انقلاب اسلامی نیز همین نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول