اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار تشریح کرد

انتشار کاریکاتور توهین آمیز ادامه سناریو حمله به مقدسات مسلمانان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهریار گفت: انتشار کاریکاتور توهین‌آمیز نسبت به پیامبر گرامی اسلام (ص) در نشریات فرانسوی در حقیقت تداوم سناریو سخیف حمله به مقدسات مسلمان است.

انتشار کاریکاتور توهین آمیز ادامه سناریو حمله به مقدسات مسلمانان

سید عباس جوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: پس از آنکه یک فیلم موهن در آمریکا علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) ساخته و به نمایش گذاشته شد، شاهد خشم و خروش امت اسلامی در سراسر جهان بودیم.

وی تصریح کرد: در این شرایط انتظار این بود که غربی‌ها از امت اسلامی عذرخواهی کرده و برای برخورد با هتاکان و توهین‌کنندگان اقدام کنند.

فرماندار شهرستان شهریار افزود: نه تنها شاهد چنین اقدامی نبودیم، بلکه حکام کشورهای اروپایی و آمریکایی ضمن سرکوب خونین معترضان مسلمان، کاریکاتورهای توهین‌آمیز جدیدی اینبار در فرانسه منتشر کردند.

جوهری تاکید کرد: به طور قطع این اقدام هتاکانه در راستای همان سناریویی است که هالیوودی‌ها آغاز کرده و هدف اصلی این توطئه تخریب و حمله به مقدسات مسلمانان است.

* حکام مسلمان سکوت نکنند

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در شهریار مبنی بر اینکه امت اسلامی باید چه برخوردی با این سناریوی جدید استکبار جهانی داشته باشد؟ گفت: شاهد هستیم که مردم مسلمان در سراسر جهان بدون ترس از سرکوب پلیس حتی در اروپا و آمریکا به میدان آمده و اعتراض خود را نشان دادند.

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: در این شرایط لازم است که حکام کشورهای اسلامی نیز به صورت متحد و هم صدا با ملت‌ها وارد میدان شده و بدور از منافع مادی خود، علیه سناریوی طراحی شده توسط لابی‌های صهیونیستی قیام کنند.

جوهری تاکید کرد: اگر شاهد سکوت برخی از حکام دست‌نشانده در کشورهای اسلامی نبودیم، امروز غربی‌ها گستاخ‌تر از گذشته نمی‌شدند و علیه پاک‌ترین انسان طول تاریخ یعنی پیامبر گرامی اسلام (ص) اینگونه جسارت نمی‌کردند.

وی در پایان اذعان داشت: به طور قطع اعتراض امت اسلامی به این رفتار از قبل طراحی شده غربی‌ها فروکش نکرده و تا مجازات عاملان و آمران این سناریوی سخیف دست از اعتراض بر نخواهند داشت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول