اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین خواستار شد

برخورد جدی با توهین‌کنندگان به ساحت پیامبر اکرم (ص)

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با محکومیت شدید اقدام اهانت آمیز فیلم‌ساز صهیونیستی به ساحت پیامبر اکرم (ص)، خواستار برخورد جدی با عاملان این توهین شد.

برخورد جدی با توهین‌کنندگان به ساحت پیامبر اکرم (ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی موسی‌خانی در جشن ورودی‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که با عنوان بعد از موفقیت در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: امنیت امروز در سایه ایثارگری‌های رزمندگان اسلام ایجاد شده و هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران این عرصه است.

وی با محکوم کردن فیلم‌ساز اهانت کننده به پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت:‌ چنین حرکت گستاخانه‌ای مسئله غم‌انگیزی است که اهالی رسانه و مسئولان امر باید پیرامون آن اقدامات جدی انجام دهند.

موسی‌خانی اضافه کرد:‌ در غرب که توهین به یک حیوان جرم است چطور می‌توان به مقدس‌ترین انسان عالم اینگونه هتاکی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با بیان این مطلب که دانشجویان باید قدردان محبت و ایثار پدران و مادران خود باشند، تاکید کرد: امروز پدران و مادران با از خودگذشتگی برای موفقیت فرزندانشان تلاش می‌کنند که باید پاسخگوی نعمات خداوندی و تلاش آنها بود.

وی بهترین دوران زندگی را دوران دانشجویی دانسته و از آن با عنوان دوره طلایی زندگی نوجوان و جوان یاد کرد و یادآور شد:‌ دانشجویان باید با بهره‌گیری از علم و ایمان از این دوره از زندگی خود استفاده بهینه را ببرند.

موسی‌خانی با بیان این مطلب که دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از سال 71 کار خود را با دو رشته مهندسی صنایع و کامپیوتر شروع کرد، افزود:‌ امروز دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با بیش از 110 رشته در مقاطع مختلف کار خود را ادامه می‌دهد و فارغ التحصیلان این دانشگاه نیز توانسته‌اند چهره‌های برجسته، شاخص و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های مطرح آزاد و سراسری کشور باشند.

وی با بیان این مطلب که تعدادی از دانشجویان این دانشگاه در دانشگاه‌های مطرح جهان به ادامه تحصیل می‌پردازند، خاطرنشان کرد: دانشگاهی که با کمتر از هیچ کار خود را شروع کرد امروز با 7 مرکز تحقیقاتی و برنامه های فرهنگی و علمی زمینه رشد و بسترهای اوج گرفتن پیشرفت دانشجویان را مهیا کرده است.

موسی‌خانی خاطرنشان کرد: باید با بهره‌گیری از آیات نورانی قرآن که همان دستورات خداوند است در این مرحله از زندگی که دوران طلایی دانشجویی است، حساب شده و مطابق خواست خداوند گام برداشت زیرا اگر با اراده، ‌تاثیر چشم‌انداز و مدیریت زمان حرکت کرد قطعا می‌توان اوج گرفت و اگر کسی در زندگی اوج بگیرد، زندگی‌اش همیشه آفتابی خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که هوش‌ عملیاتی در سایه تلاش و اراده مهیا می‌شود، تصریح کرد: اعتماد به نفس زمینه موفقیت را اجرا می‌کند و بسترهای پیشرفت نیز در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مهیاست که در این راستا رتبه‌های اول تا سوم دانشگاه از تخصیص ویژه برخوردار شده و رتبه‌های نخست نیز برای شرکت در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه سهمیه خواهند داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به فعالیت بیش از 140 کارگاه و آزمایشگاه تحقیقاتی در این دانشگاه یادآور شد: کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه نیز به خواست دانشجویان می‌تواند 24 ساعته باز باشد همانطور که در ایام امتحانات نیز اینگونه است.

موسی‌خانی با تشریح قوانین و مقررات دانشگاه برای دانشجویان اذعان کرد: همه این مقررات برای آرامش دانشجویان فراهم شده است و اگر دانشجویی کمبودی در خدمات دانشگاه می‌بیند، جای خوشحالی است که آنرا تذکر دهد.

وی با بیان این مطلب که سالانه بیش از 500 نفر از دانشجویان این دانشگاه به مقطع کارشناسی ارشد راه پیدا می‌کنند، تاکید کرد:‌ بیش از 400 سخنرانی علمی در هر نیم‌سال تحصیلی و چاپ مقالات متعدد ISI توسط اساتید دانشگاه، مقام نخست ربات‌های امدادگر در مسابقات جهانی، مقام دوم ربات‌های فوتبالیست در مسابقات جهانی و همچنین مقام نخست در مسابقات نماز از دیگر افتخارات دانشجویان و اساتید این دانشگاه است.

موسی‌خانی ادامه داد: بیش از 5 هزار دانشجو از 25 هزار دانشجوی این دانشگاه در مسابقات نماز و قرآن شرکت کردند که این مهم ارزشمند بوده و نشانه ایمان و توکل دانشجویان است.

وی با تاکید بر مدیریت زمان برای رسیدن به موفقیت در عرصه زندگی عنوان کرد: ‌از دیدگاه دینی کسی موفق است که به خواست و رضای خداوند برسد و نزدیک بودن دانشمندان به خداوند نیز علت موفقیت آنهاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین کار را بزرگ‌ترین تفریح دانست و به دانشجویان توصیه کرد:‌ ورزش یعنی اعتماد به نفس که برای دانشجویان لازم است و در این دانشگاه نیز شرایط ورزش نیز آماده و مهیا است.

وی در خاتمه یادآور شد:‌ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با تجربه 20 ساله و خردگرایی گام برمی‌دارد و اولیای دانشجویان نیز باید دقت کنند که اردوهای رسمی این دانشگاه در سایت معاونت دانشجویی دانشگاه ثبت می‌شود و اولیای دانشجویان باید به این مهم دقت کافی داشته باشند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول