اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

دشمنان با توهین به مقدسات گفتمان اسلامی را گسترش دادند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: توهین دشمن به ساحت مقدس پیامبر (ص) سبب ترویج گفتمان اسلامی در سراسر جهان شده است.

دشمنان با توهین به مقدسات گفتمان اسلامی را گسترش دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، علی‌محمد گلستانی‌فرد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح تندیس ولایی انقلابی میدان شهید صبوری این شهرستان اظهار کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی فراز‌ و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته‌ایم و دشمن نیز همواره توطئه‌های زیادی را در زمینه‌های مختلف طراحی کرده است.

وی دوران دفاع مقدس را بدترین و شدیدترین توطئه دشمن دانست و افزود: این دوران بهترین افتخارآفرینی برای ایران اسلامی بود چرا که رزمندگان و مردم در برابر حملات شدید دشمن مقاومت کردند و شرایط را به نفع ایران اسلامی تغییر دادند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز با گذشت سال‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم شاهد آثار مثبت و برکات دوران دفاع مقدس در جامعه هستیم و این دوران در واقع از مصادیق بارز آیات الهی است.

گلستانی‌فرد با اشاره به اینکه امروز دشمن فرهنگ و اعتقادات دینی ما را هدف قرار داده است، یادآور شد: دشمن عصبانیت خود نسبت به انقلاب اسلامی را از طریق اهانت به مقدسات و ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) نشان می‌دهد و نمی‌داند که این اهانت سبب معرفی بیشتر اسلام و ترویج گفتمان اسلامی در سراسر جهان می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی شهدا را شاه‌بیت اصلی و اوج عزت دفاع مقدس دانست و گفت: امروز نظام اسلامی ما به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های آنان بیمه شده و روز به روز نیز گام‌های بلندی به سوی افتخار و پیشرفت برمی‌دارد.

گلستانی‌فرد افزود: دشمن از روی استیصال و ناتوانی به توهین و اهانت روی آورده است و چون می‌داند که مردم ایران اسلامی پیرو مکتبی الهی هستند به معارف و ارزش‌های اسلامی توهین می‌کند تا به این وسیله سبب خشم ملت ایران شود.

وی نصب تندیس شهید مهدی صبوری فرمانده محور چزابه در میدان ورودی شهرستان فردوس را اقدامی مناسب در ارتباط با تجلیل از مقام شهدا دانست و تصریح کرد: عملیات چزابه یکی از عملیات‌های بسیار سنگین و سخت بود که شهدا و مجروحان زیادی داشت و شهید صبوری نیز از فرماندهان شجاع این عملیات بود.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول