اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

توهین به پیامبر سران غرب را به هلاکت می‌رساند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) سران غرب را به هلاکت رسانده و مسلمانان در خروش خود آمریکا و صهیونیسم را نابود می‌کنند.

توهین به پیامبر سران غرب را به هلاکت می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد قهرمانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ظهر امروز اظهار داشت: تقوا یکی از صفات بزرگ الهی در جامعه است و در سایه تقوا در جامعه اسلامی نه تنها فضایل اخلاقی رشد می‌کند بلکه امنیت و آرامش در جامعه نهادینه می‌شود.

وی افزود: در سایه تقوای الهی می‌توان آیین اسلام را روز به روز در جامعه گسترش داد و جامعه را به سوی تعالیم اخلاقی سوق داد.

قهرمانی در خطبه دوم با اشاره به اهانت دشمنان اسلام به پیامبر اکرم، تصریح کرد: آنها تلاش می‌کنند تا چهره نورانی پیامبر را با غبارهای جهل و جهالت مکدر کنند تا مردم با چهره تابناک او آشنا نشوند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه پیامبر جایگاه والایی دارد، گفت: رسالت پیامبر از چنان عظمتی برخوردار است که تا چند سال آینده اسلام در سرتاسر دنیا حاکم می‌شود حتی در خود کشور آمریکا تعداد مردم مسلمان به دو برابر رسیده است.

قهرمانی با بیان اینکه تعداد نسخ چاپی قرآن به ده‌ها برابر رسیده که باز هم جوابگوی نیاز مسلمانان نیست، گفت: فیلم تهیه شده بر ضد پیامبر نه تنها سران غرب را به سوی هلاکت واقعی سوق می‌دهد بلکه سبب می‌شود تا امت اسلامی در خروش خود آمریکا و صهیونیسم را با خود به نیستی و نابودی بکشانند.

امام جمعه میاندوآب گفت: در حالی فیلم‌ساز آمریکائی اجیر شده از صهیونیسم این فیلم توهین‌آمیز را تهیه کرده است که به یقین امت حزب‌الله حکم قصاص و نابودی برای او صادر می‌کنند و در صورت حمایت امریکا مجبور است به مانند موش در لانه‌ای خزیده و بقیه عمرش را در تاریکی و ضلالت سپری کند.

امام جمعه میاندوآب بیان کرد: رسم کاریکاتور، قرآن‌سوزی و ساخت فیلم‌های اهانت‌آمیز علیه پیامبر نشانگر این است که این نور الهی در سرتاسر دنیا بسط یافته و بشریت از نور وجود او بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول