اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی:

توهین‌کنندگان به ساحت پیامبر اکرم(ص) گرفتار غضب الهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: توهین‌کنندگان و حکومت‌هایی که بستر چنین جسارت‌هایی را فراهم می‌سازند مورد خشم و غضب الهی قرار خواهند گرفت.

توهین‌کنندگان به ساحت پیامبر اکرم(ص) گرفتار غضب الهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری در درس فقه فناوری‌های نوین ضمن محکوم کردن ساخت فیلم موهن و اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مغفرت افزود: کسانی که توهین می‌کنند به این مقام ربوبی و الهی تاثیرات آن را در این دنیا و آخرت خواهند دید.

استاد حوزه و دانشگاه مهجور ماندن و ممنوع شدن از حضور در اجتماع به عنوان امور بدوی و محروم شدن از سعادت، رزق و روزی الهی را از جمله عذاب هتاکان عنوان کرد و افزود: آنها به محاربه با خدا برخاسته‌اند چون اهانت آنها به نبی خدا اهانت به خداوند متعال است و هر کس به اسلام توهین کند خداوند او را ذلیل و خوار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: همانطور که ایمان موجب رسیدن رزق الهی می‌شود، اینطور اعمال وقیحانه موجب خشم و غضب الهی و مانع از وسعت رزق و روزی می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی خطاب به دولت‌ها و حکومت‌هایی که بستر بروز چنین توهین‌ها را فراهم می‌سازند و از این هتاکی‌ها دفاع می‌کنند، تاکید کرد: آنان بدانند انجام چنین حرکت‌های زشت و بی‌ادبانه تاثیر منفی در حکومت و بقایشان خواهد داشت.

شهریاری ادامه داد: علم، معرفت و حکمت بدون واسطه انبیاء الهی ممکن نیست به طوری که در روایات متعدد نقل شده است، علم میراث پیامبران بوده و چیزی که ما از پیامبران تحصیل می‌کنیم علم، حکمت و معرفت است.

وی گفت: اگر پیامبران نبودند خان حکمت وحی بر بشر بسته و بشر دستش از معرفت و حکمت الهی به دور بود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه احترام و تکریم اساتید توسط طلاب و فضلا را مایه رونق علم و کسب معرفت بیش از پیش آنان توصیف کرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول