اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محکومیت اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام

نظام کفر در نهایت ذلت دست به توهین مقدسات دینی زده است

خبرگزاری فارس: تشکل‌های اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام اعلام کردند که نظام کفر در نهایت ذلت و استیصال دست به توهین مقدسات دینی زده است.

نظام کفر در نهایت ذلت دست به توهین مقدسات دینی زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بخشی از این بیانیه که عصر امروز منتشر شد، آمده است: امروز در گردنه تاریخی اسلام شاهد انزوای بیشتر استکبار جهانی و گرویدن ملت‌ها در اقصی نقاط جهان به دین مقدس اسلام و علاقمندی هر چه بیشتر ملت‌های جهان برای احیای شعائر اسلامی در جهان هستیم که کفر مطلق جهانی به سرکردگی آمریکا از روی استیصال و اضمحلال با توهین‌های مکرر به مقدسات اسلامی همچون کشیدن کاریکاتور و سوزاندن قرآن کریم توسط یک کشیش آمریکایی و اکنون نیز با توهین به ساحت مقدس پیامبر صلح و آزادی قلب بیش از 1.5 میلیارد مسلمان را در جهان جریحه‌دار کرده‌اند.

در بخش از این بیانیه آمده است: استکبار جهانی این را می‌داند که هیچ یارای مقابله با امت اسلامی را ندارد و از این واهمه دارد که با عبور از این گردنه تاریخی تمام تاریخ با اسلام و ولایت معنا شود که قطعاً این طور می‌باشد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: بر خود لازم می‌دانیم این نقطه را تاکید کنیم که معمولاً پس از این اهانت‌های جاهلانه که وحدت هر چه بیشتر مسلمانان را موجب می‌شود از درون مسلمانان سعی در کم رنگ کردن این اتحاد را دارند لذا از تمامی مسلمانان جهان اتحاد و هوشیاری هر چه بیشتر زیر پرچم ولایت را خواستاریم.

در این بیانیه همچنین تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌های استان این ضایعه را به محضر امام زمان (عج) و رهبر مسلمین جهان امام خامنه‌ای و ملت‌های آزاده دنیا تسلیت گفته و این حرکت قبیح را محکوم و دولت آمریکا را مسئول مستقیم این عمل دانسته و دانشجویان خواهان مؤاخذه این دولت و شخص واهن از طریق سازمان‌های بین‌المللی و جهانی هستیم.

به گزارش فارس، همچنین مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان کوثر نیز با صدور بیانیه و امضای توماری توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: استکبار جهانی به سردمداری صهیونیسم با انتشار فیلم و کاریکاتور موهن و اهانت به ساحت پیامبر (ص) عجز خود را نشان دادند.

در این بیانیه آمده است: بی‌شک عاملان کوردل پشت صحنه جنایت در ارزیابی ماهیت و جایگاه ذلت‌بار خود در افکار عمومی جهان اسلام و میزان رشد فکری و بیداری مسلمانان جهان دچار اشتباه شدند.

در این بیانیه با محکومیت این حرکت خبیث استکبار که نتیجه معکوس در وحدت و همدلی بیشتر امت اسلامی داشته، آمده است: توهین به ساحت پیامبر مکرم اسلام در حقیقت توهین به تمام بشریت است و ما به جد این اقدام شنیع و خوار آمریکا و صهیونیسم را که به خیزش ملت‌های مسلمان انجامیده، محکوم می‌کنیم و بر وحدت و همدلی بیشتر تاکید داریم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول