اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

توهین به مقدسات مسلمانان بیداری اسلامی را متوقف نمی‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خطاب به دشمنان گفت: توهین به مقدسات و ارزش‌های مسلمانان نمی‌تواند حرکت رو به رشد اسلام و بیداری اسلامی حاکم بر جهان را متوقف کند.

توهین به مقدسات مسلمانان بیداری اسلامی را متوقف نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه علیخانی عصر امروز در همایش زنان ایثارگر در سنندج، ضمن محکوم کردن حرکت مزبوحانه دشمنان اسلام در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)، اظهار کرد: دشمنان اسلام هر وقت در مقابل مسلمانان جهان کم می‌آورند دست به اقداماتی می‌زنند که نه تنها از دیدگاه مسلمانان بلکه از دیدگاه جهانیان منفور است.

وی افزود: امروز وقتی جهان استکبار می‌بیند که بیداری‌ اسلامی به اوج رسیده و روز به روز گستردگی بیشتر می‌یابد چاره‌ای جز انجام اینگونه اقدامات ندارد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد:  استکبار واقعاً خطر نابودی خود را احساس کرده و می‌داند دیگر جایی برای عرض اندام ندارد از این رو برای جلوگیری از حرکت رو به رشد اسلام دست به اقدامات توهین‌آمیز می‌زند.

علیخانی اضافه کرد: استکبار جهانی وقتی سقوط حکومت‌های ظالم را یکی پس از دیگر می‌بیند چاره‌ای جز توهین و هتک حرمت به ارزش‌های مسلمانان ندارد.

به گفته وی، استکبار جهانی می‌خواهد با توهین به بزرگترین خلقت جهان هستی ترس خود از عظمت اسلام را پنهان و دردهایی که بخاطر پیشرفت اسلام بر پیکره‌اش وارد شده است، التیام بخشد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: چنین اقداماتی نه تنها مانع از گسترش بیداری اسلامی و دین اسلام نمی‌شود بلکه موج بیداری اسلامی را در جهان گسترده‌تر و آنان را به درک واصل می‌کند.

علیخانی تاکید کرد پاسخگویی به این هتک حرمت در ایران اسلامی نباید تنها در قالب برگزاری یک راهپیمایی خلاصه شود بلکه باید در تمامی برنامه‌ها و جلسات این اقدام مزبوحانه را محکوم و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی بیان کنیم.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: راهپیمایی علیه هتک حرمت به ساحت پیامبر در 14 مهرماه در استان کردستان برگزار می‌شود که مردم با حضور پرشور خود پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان اسلام می‌دهند.

علیخانی در ادامه ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: حرکت در مسیر آموزه‌های دینی و مذهبی و تبعیت از ائمه اطهار(ع) تنها راه رسیدن انسان به کمال و سعادت دنیا و آخرت است.

به گفته وی، برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در سطح استان در دهه کرامت نشان از ارادت ویژه مردم اهل سنت کردستان به ائمه اطهار(ع) است و این می‌تواند ظرفیت خوبی برای تقویت بیش از پیش وحدت بین مسلمانان باشد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز اظهار کرد: ملت ایران در عرصه جنگ سخت در طول 8 سال جنگ تحمیلی با دست خالی امتحان خود را به بهترین شکل ممکن پس دادند و دشمن را برای همیشه مجبور به عقب‌نشینی کردند.

علیخانی خاطرنشان کرد: ملت ایران با تکیه بر سرمایه انسانی با ایمان دشمنی را به زانو در آوردند که از سوی قدرت‌های جهانی حمایت و پشتیبانی می‌شد.

به گفته وی، امروز با گذشت 30 سال از جنگ تحمیلی دشمن یقین پیدا کرده که با جنگ فیزیکی نمی‌تواند به ایران اسلامی کوچکترین ضربه‌ای وارد کند.

وی بیان داشت: امروز دشمن در قالب بیش از 2 هزار شبکه ماهواره‌ای مختلف در سطح جهان علیه اسلام ناب محمدی(ص) و ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما سمپاشی می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: بیش از 25 شبکه به صورت مستمر با بمباران تبلیغاتی تفکر و غیرت منطقه کردستان را مورد هدف قرار داده و از این راه سعی در حذف ارزش‌های ما دارند.

علیخانی اضافه کرد: کم‌کاری و غفلت هر کدام از مسئولان در چنین شرایطی و نادیده گرفتن حرکت‌های دشمن، لطمه‌های جبران‌ناپذیری را به ما خواهد زد.

وی افزود: نباید اقدامات دشمنان را در حوزه جنگ نرم نادیده گرفت بلکه باید برای مقابله با آنها برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان با تاکید بر اینکه نقش زنان در این میدان بسیار پررنگ‌تر از مردان است، گفت: زنان جامعه اسلامی ما باید با حفظ حجاب و عفاف خود و تربیت فرزندان صالح و آشنا به ارزش‌های دینی دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام کنند.

انتهای پیام/‌ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول