اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

توهین‌ به پیامبر (ص) موجب همبستگی امت اسلام شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: توهین‌ به پیامبر اسلام (ص) موجب راهپیمایی مسلمانان و افزایش انسجام و همبستگی آن‌ها می‌شود که تمام این موارد به ضرر دشمنان است.

توهین‌ به پیامبر (ص) موجب همبستگی امت اسلام شد

مجید اعتمادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان انار با اشاره به نمایش فیلم توهین آمیز در فضای وب توسط عوامل استکبار جهانی اظهار داشت: دشمنان و دولت‌های استکباری به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی گمان می‌کنند با توهین به اسلام و مقدسات می‌توان از گسترش اسلام جلوگیری کرد.

اعتمادی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام فکر می‌کنند نمایش این فیلم موهن موجب تضعیف اعتقادات مسلمانان می‌شود، در حالی که این امر نتیجه معکوس دارد و مردم توجه و حساسیت بیشتری به این موضوع نشان می‌دهند و از اعتقادات خود محکم‌تر دفاع می‌کنند.

وی ابراز داشت: این توهین‌ها موجب راهپیمایی مسلمانان و افزایش انسجام و همبستگی آن‌ها می‌شود که تمام این موارد به ضرر دشمنان است.

اعتمادی عنوان کرد: به نظر می‌رسد که دشمنان و حتی آن کشورهایی که داعیه حقوق بشر و مدیریت جهان را دارند در ظاهر به این مسائل فکر نمی‌کنند و یا اینکه آن قدر خشمگین هستند که این راه را برای انتقام انتخاب کرده‌اند.

وی بیان داشت: اثرات این عمل نابه‌خردانه نفرت جهان اسلام از عاملان و حامیان یا سکوت‌کنندگان در برابر این اهانت و از بین رفتن انسجام بین‌المللی است که باقی می‌ماند، زیرا جهان به دو بلوک اسلام و غیر اسلام تبدیل می‌شود و در برابر هم قرار می‌گیرند.

این مسئول اذعان داشت: جمعیت میلیاردی مسلمانان جهان در سراسر دنیا گسترده هستند و با همبستگی ایجاد شده بر اثر این فعالیت‌ها تضعیف آن‌ها مشکل است و ان‌شاء‌الله این اتحاد و خشم موجب تقویت موج بیداری اسلامی و از بین رفتن دشمنان و معاندان اسلام منتهی می‌شود و بنیان رژیم‌های استکباری را می‌خشکاند.

اعتمادی با اشاره به حضور رئیس جمهور در سازمان ملل متحد ابراز داشت: محمود احمدی‌نژاد در شصت و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران را در ارتباط با مسائل بین‌المللی به گوش جهانیان می‌رساند و همچنین به عنوان رئیس اجلاس «نم» دیدگاه‌ها و نقطه نظرات کشورهای عضو این جنبش را نیز مطرح می‌کند.

وی افزود: ان‌شاء‌الله یکی از موضوعاتی که رئیس جمهور در این مجمع به آن می‌پردازد، اعمال نابه‌خردانه دولت‌های استعماری به ویژه ساخت فیلم موهن به نبی مکرم اسلام (ص) باشد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول