اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شوش:

رژیم صهیونیستی اصلی‌ترین متهم توهین به پیامبر اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شوش گفت: رژیم صهیونیستی اصلی‌ترین متهم توهین به پیامبر اسلام است و بصیرت مثال‌زدنی جهان اسلام زود نقشه استکبار و رژیم صهیونیستی را افشا کرد.

رژیم صهیونیستی اصلی‌ترین متهم توهین به پیامبر اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش حجت‌الاسلام عبدالرزاق عفری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شوش اظهار داشت: توهین به پیامبر اکرم (ص) جنایتی بزرگ است که از طرف مسلمانان در جهان در حال اعتراض در این باره هستیم.

وی افزود: خشم جهان اسلام نسبت به نمایش فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبراکرم (ص) نشان داد که ملت‌های مسلمان جهان با تمامی توان پای ارزش‌ها و اعتقادات دینی خود ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن از اسلام هراس دارد و به این دلیل در حال توهین به مقدسات آن است و مسلمانان در شرایط کنونی درسی فراموش نشدنی به استکبار جهانی خواهند داد.

وی گفت: نمایش فیلم اهانت آمیز به ساحت پیامبر اسلام (ص) سبب شده تا مسلمانان به عوامل پشت پرده این فیلم پی ببرند و خیلی زود انگشت اشاره به سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی نشانه رفت که این نشان از دشمن شناسی و بصیرت مسلمانان دارد.

امام جمعه موقت شوش افزود: آمریکا و چند کشور غربی امروز از ترس مسلمانان سفارتخانه های خود را در برخی کشورهای اسلامی تعطیل کردند و این نشان از این دارد که مسلمانان هیچ گاه در برابر توهین به باورهای دینی خود کوتاه نخواهند آمد.

وی افزود: آنها به بهانه آزادی بیان اجازه پخش این فیلم موهن را داده‌اند و اگر راست می‌گویند چرا به خاطر آزادی بیان اجازه نمی‌دهند کسی در مورد هولوکاست و انفجار برج‌های دو قلو مقاله‌ای ارائه دهد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول