اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

مسلمانان در مقابل توهین به پیامبرشان کوتاه نیایند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: مسلمانان نباید در مقابل توهین به پیامبرشان کوتاه بیایند، کسانی که به پیامبر اسلام جسارت کردند، به تمام انبیا نیز توهین کرده‌اند.

مسلمانان در مقابل توهین به پیامبرشان کوتاه نیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در آیین نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه بصیرت و دشمن‌شناسی بسیار مهم است، اظهار داشت: درک مسلمانان از شناخت عوامل پشت پرده جریان توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) ستودنی است و خیلی زود انگشت اشاره مسلمانان به سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی نشانه رفت.

این مسئول با بیان اینکه این بصیرت راهگشای بسیاری از مسائل می‌شود، افزود: قدرت‌های استکباری باید بدانند اسلام‌ ستیزی موجب گرایش بیشتر مردم به اسلام می‌شود.

عسکری با اشاره به درج کاریکاتور پیامبر اکرم(ص) در نشریه دانمارکی تصریح کرد: به بهانه آزادی بیان جلوی این اقدام زشت گرفته نشد، اما این اقدام موجب یک خیزش در روی آوردن مردم دنیا به اسلام شد.

وی با اشاره به شیعه‌ ستیزی وهابی‌ها خاطرنشان کرد: این اقدام جاهلانه آن‌ها نیز موجب می‌شود که مردم دنیا دنبال شناخت شیعه بروند و با این اقدام با حقانیت اسلام آشنا می‌شوند و مبانی محکم آن را می‌بینند و این اقدام نیز نتیجه عکس برای آن‌ها دارد.

امام جمعه جیرفت گفت: استکبار خواست تا با این اقدام علیه وجود مقدس پیامبر اسلام نفرتی ایجاد کند، که قطعا نتیجه عکس دارد و دل‌ها و جان‌ها به سوی وجود پیامبر اکرم(ص) گرایش بیشتری پیدا می‌کند.

عسکری بیان داشت: قدرت‌های استکباری باید بدانند که اعتقاد به پیامبر اکرم(ص) بعد از رکن یکتاپرستی و شیطان‌ستیزی رکن دوم اعتقادی ما است.

وی افزود: اگر دنیای استکبار در مقابل دین ما بایستد و با باورهای دینی ما مبارزه کند، تمام مسلمانان دنیا در مقابل تمام استکبار می‌ایستند.

این مسئول بیان داشت: اینجا جای سخن دیپلماسی نیست، اعتقادات ما در میان است و تمام کسانی که در این توطئه شرکت داشتند، باید از جان و کشورشان در مقابل مسلمانان خائف باشند.

عسکری تصریح کرد: مسلمانان نباید در مقابل توهین به پیامبرشان کوتاه بیایند، کسانی که به پیامبر اسلام جسارت کردند، به تمام انبیا توهین کردند.

امام جمعه جیرفت گفت: بهانه دشمن آزادی بیان است، نمی‌گذارد علیه هم‌جنس‌گرایی عمل زشتی که با طبیعت انسان منافات دارد چیزی نوشته شود، اما جلوی این جسارت‌ها را به این بهانه نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: آزادی بیان آن‌ها یک شعار دروغین مثل دفاع از حقوق بشر آمریکایی است که یک دروغ رسوا شده جهانی است.

این مسئول بیان داشت: این آزادی بیان با حقوق بشر در منافات است و این معنایی است که دنیا با آن فاصله دارد و باید از مکتب اسلام بیاموزند که بیان کجا آزاد باشد.

عسکری افزود: امروز 31 شهریور ماه مصادف با سالروز تهاجم رژیم بعثی عراق به خاک ایران اسلامی با انگیزه‌های شیطانی استکبار است که با عنایت خداوند متعال و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس و هدایت‌ها و رهبری امام‌ راحل تمام توطئه‌گرانی که دست به این اقدام شوم زدند،گرفتار عذاب الهی در این دنیا و آخرت شدند.

وی ادامه داد: ملت ایران با قدرت سنگرهای فتح نشده، را یکی پس از دیگری فتح می‌کند تا پرچم پر افتخار لا اله‌الاالله، محمد رسول‌الله در دنیا با رهبری امام زمان(عج) به اهتزاز در بیاید و جهان به تسخیر اسلام ‌در آید.

این مسئول متذکر شد: از تمام رزمندگان، بسیجیان، آزادگان و کسانی که در راه جهاد و شهادت قدم گذاشتند و همچنین خانواده‌های آن‌ها که با شکوه و صبر عزیزانشان را یاری کردند تا پرچم عزت و افتخار ایران اسلامی به اهتزاز در بیاید، قدردانی دارم.

امام جمعه جیرفت با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید اذعان داشت: ما عقب افتادگی‌های علمی زیادی داریم که میراث حکومت‌های قبلی است، باید تلاش کنیم تا ایران اسلامی را به جایگاه رفیع خود برسانیم.

انتهای پیام/ن10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول