اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

دود توهین به پیامبر اکرم(ص) به چشم خود استکبار رفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر با اشاره به توهین صورت گرفته به پیامبر اسلام گفت: این حرکت بی‌شرمانه مایه ضرر به خود استکبار است و اکنون تمام کشورهای اسلامی و سایر کشورهای جهان به خاطر این توهین در حال محکوم کردن استکبار هستند.

دود توهین به پیامبر اکرم(ص) به چشم خود استکبار رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه نماز جمعه این هفته در بوشهر با گرامیداشت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دهه کرامت، دهه پاسداشت مقام بلند اهل بیت رسول خدا، کریمه اهل بیت(ع) و اصحاب و یاوران آسمانی آنان در ایران اسلامی است.

وی افزود: این دهه زمان مناسبی برای تحقیق و پژوهش در عرصه عظمت وجودی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و بررسی وجود این بزرگان در ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: ایثارگری‌های برخاسته از ایمان، تقوا و مجاهدت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هرگز از یاد و خاطره تاریخ ایران اسلامی فراموش نخواهد شد.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: دفاع مقدس یک امتحان الهی برای ایران اسلامی بود که شایستگی‌های خود را نشان داد که می‌تواند منشأ حرکت‌های بیداری اسلامی در مناطق مختلف جهان باشد.

امام جمعه بوشهر به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: تربیت اخلاقی و دینی از امور سرنوشت‌ساز انسان می‌باشد که اگر این روش در اهداف آموزشی آموزش و پرورش به آن توجه نشود، قطعا علمی که دانش‌آموزان فرا می‌گیرند در خلاف جهت اهداف ایران اسلامی در حرکت خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش باید بتواند زمینه مناسبی برای رشد، خودکفایی علمی و مرجعیت ایران در علوم استراتژیک با تعلیم صحیح به دانش‌آموزان و نسل جوان ایرانی مهیا کند.

صفایی‌بوشهری با تاکید بر اینکه باید بازسازی و نوسازی مدارس استان بوشهر در دستور کار مسئولان قرار بگیرد، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 1200 کلاس درس در استان بوشهر نیاز به بازسازی و نوسازی دارند که باید همه خیرین و مسئولین دست در دست هم داده و مکان‌های آموزشی این استان را که دریچه پیشرفت ایران اسلامی است تجهیز و بازسازی کنند.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: باید در یک پروژه 5 ساله کاری شود که بهترین کلاس‌های آموزشی در منطقه در استان بوشهر وجود داشته باشد.

وی با اشاره به توهین صورت گرفته به پیامبر اسلام افزود: این حرکت بی‌شرمانه مایه ضرر به خود استکبار جهانی شده است و اکنون نیز تمام کشورهای اسلامی و سایر کشورهای جهان به خاطر این توهین در حال محکوم کردن استکبار هستند.

امام جمعه بوشهر گفت: اگر کسی در این زمان حرکت اخیر استکبار و ساخت فیلم موهنی که در رابطه با پیامبر اسلام ساخته شده است را محکوم نکند یا سکوت کند از اصحاب فتنه خواهد بود.

غلامعلی صفایی‌بوشهری با اشاره به هفته حج و زیارت، از متولیان این امر تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم حج تمام حجاج ایرانی به ویژه مردم ولایت‌مدار استان بوشهر مقبول و دعایشان مستجاب شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول