اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

حکم توهین‌کنندگان به پیامبر(ص) و سلمان رشدی یکی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حکم توهین‌کنندگان به پیامبر(ص)، همان حکم سلمان رشدی است.

حکم توهین‌کنندگان به پیامبر(ص) و سلمان رشدی یکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: توهین به پیامبر(ص) نشان از توطئه‌های بعدی دشمنان دارد و دشمنان برنامه دارند مردم را نسبت به مقدسات بی‌تفاوت کنند.

علما ادامه داد: حکم توهین‌کنندگان به پیامبر(ص)، همان حکم سلمان رشدی است و امروز 20 سفارت آمریکا در دنیا تعطیل شده و سفارت‌خانه‌های دیگر در محاصره هستند و این همان فرمایش امام(ره) است که فرمودند، اگر در مقابل دین ما بایستید، در مقابل تمام دنیای شما می‌ایستیم.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به 31 شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: ما پیروز مطلق جنگ بودیم و جانانه دفاع کردیم و دشمن هیچ‌چیز به‌دست نیاورد.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: 5 ذی‌القعده روز تکریم امام‌زادگان است و تاکید رهبر معظم انقلاب این است که امام‌زادگان تبدیل به قطب فرهنگی شوند و باید در آباد کردن آنها بکوشیم.

وی با اشاره به 5 مهرماه سالروز شکسته شدن حصر آبادان به دستور امام(ره)، گفت: این موضوع در دنیا نظیر ندارد و نیروهای مسلح ما افتخار می‌کنند که خدمتگزار اسلام هستند.

علما، آمریکا را نفهم دانست و تاکید کرد: این یک مصیبت است که طرف مقابل ما (آمریکا) نفهم است.

*وضعیت حجاب در خیابان‌ها زیبنده نام شهدا نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: تربیت برای قرار گرفتن در مسیری است که خداوند در نظر گرفته است و امروز والدین باید در تربیت فرزندانشان بسیار دقت کنند و حجاب موضوع بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

علما خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید متذکر و متوجه باشند و فرزندان را با تربیت قرآنی پرورش دهند و این وظیفه سنگینی است که بر عهده والدین و معلمان است.

وی انقلاب امام(ره) را برای حفظ دین دانست و بیان داشت: شهدا تکه تکه شدند تا انقلاب حفظ شود و وضعیت حجاب در خیابان‌ها زیبنده نام شهدا نیست.

علما گفت: پدر و مادرها باید با فرزندان صمیمی باشند و با محبت فرزندان را آگاه کنند و نصیحت کردن فرزندان نقش مفیدی در تربیت فرزندان دارد.

*دوستی‌های خیابانی خانمان‌سوز است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تهدیدات زیادی در جامعه برای دختران وجود دارد و دختران نوجوان و جوان، یکپارچه احساسات و عاطفه هستند و والدین باید با آنها صمیمی باشند و حرف‌های آنان را گوش دهند.

علما بیان داشت: دختر، مانند گل است و یک نسیم نامناسب او را از بین می‌برد و والدین باید به همه جوانب توجه و آنها را موعظه کنند.

وی گفت: دوستی‌های خانمان‌سوز خیابانی، اعتبار و شخصیت دختر را از بین می‌برد و والدین برای تربیت فرزندان خود دعا کنند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول