اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

اسلام‌هراسی موجب توهین به ساحت پیامبر (ص) شده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اسلام‌هراسی و گسترش دین مبین اسلام موجب اقداماتی همچون توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام از سوی دشمنان می‌شود.

اسلام‌هراسی موجب توهین به ساحت پیامبر (ص) شده است

آیت‌الله شیخ علی خاتمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به انتشار فیلم موهن آمریکایی ـ صهیونیستی اظهار کرد: انتشار فیلم موهن نسبت به ساحت پیامبر گرامی اسلام، توطئه‌های استکبار است.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئله اسلام موجب دستپاچگی استکبار و حامیان آن شده است، افزود: ‌این اسلام‌هراسی موجب انجام چنین اقداماتی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه قبل از چنین اقداماتی استکبار با توطئه‌های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی و مسلمانان خیز برداشته است، افزود: انتشار کتاب آیات شیطانی، کاریکاتورهای موهن و هتک حرمت نسبت به مقدسات اسلامی از توطئه‌های استکبار است.

وی با بیان اینکه باید همه ملت‌ها و دولت‌ها به این مسئله توجه داشته باشند، خاطرنشان کرد: باید همه مسلمانان نسبت به این بی‌حرمتی حساس بوده و چنین اقداماتی را محکوم کنند.

آیت‌الله خاتمی بر ضرورت پاسداری از دین، مکتب و ارزش‌های اسلامی تاکید کرد و گفت: باید ملت‌های اسلامی برای مقابله با چنین اقداماتی برخیزند.

وی با بیان اینکه اگر کسی در خصوص هولوکاست سخنی بگوید مجرم محسوب می‌شود، افزود: باید مسلمانان نیز در برابر چنین اقدامی برخورد قاطع داشته و دشمنان را ادب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه به پیامبری که یک و نیم میلیارد پیرو دارد توهین سزاوار نیست، افزود: باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه باید از خرید کالاهای کشورهای توهین‌‌کننده توسط مسلمانان خودداری شود، افزود:‌ باید اقدامات سختگیرانه‌ای علیه کشورهای استکباری انجام شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول