اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان:

استکبار جهانی به بهترین مخلوق عالم اهانت کرده است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه حامیان ولایت گیلان با تاکید بر اینکه کسی حق ندارد به انبیای الهی اهانت کند گفت: استکبار جهانی به بهترین مخلوق عالم و انسان روی زمین اهانت کرده است.

استکبار جهانی به بهترین مخلوق عالم اهانت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت حسن کربلایی عصر دوشنبه در جریان برپایی تجمع محکومیت اهانت به پیامبر (ص) در این شهر با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این تجمع محکومیت اهانت به پیامبر اکرم (ص) توسط آمریکا و صهیونیسم در قالب ساخت فیلم موهن است، اظهار کرد: این تجمع توسط هیئت‌‌های دینی، کانون‌های فرهنگی و موسسات قرآنی گیلان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه موظف هستیم تا در دفاع از پیامبر اکرم (ص) همواره در صحنه حضور داشته باشیم، افزود: استکبار جهانی به بهترین مخلوق عالم و انسان روی زمین اهانت کرده است.

کربلایی ادامه داد: در کتاب تورات حضرت موسی (ع)، کتاب انجیل حضرت عیسی (ع) و دیگر کتب آسمانی خبر آمدن چنین رسولی ذکر شده و ما وظیفه داریم به تمام پیامبران احترام بگذاریم و همه پیامبران فرستادگان خداوند هستند.

وی با تاکید بر اینکه کسی حق ندارد به انبیای الهی اهانت کند، خاطرنشان کرد: امروزه مجامع شعارهای خود را در قبال این اهانت زشت نسبت به استکبار جهانی و صهیونیسم اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول