اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

صهیونیست‌ها پشت صحنه اهانت به پیامبر اکرم (ص) هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: پشت صحنه این همه بی‌حرمتی نسبت به فردی که تمام وجودش خیرخواهی برای بشریت بوده است، توسط استکبار جهانی، امریکا و صهیونیست‌ها انجام می‌شود.

صهیونیست‌ها پشت صحنه اهانت به پیامبر اکرم (ص) هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: مدت‌هاست که مسلمانان شاهد هجمه‌ سنگینی از بی‌حرمتی‌ها به پیامبر اعظم (ص) هستند.

وی افزود: پشت صحنه این همه بی‌حرمتی نسبت به فردی که تمام وجودش خیرخواهی برای بشریت بوده است، توسط استکبار جهانی، امریکا و صهیونیست‌ها انجام می‌شود.

ابراهیمی عنوان کرد: آن‌ها می‌ترسند که مسلمانان روی پای خود بایستند و ترس آن‌ها از بیداری اسلامی است، زیرا در حال در نوردیدن و نورانی کردن جهان است.

وی بیان داشت: آن‌ها فیلم می‌سازند، کاریکاتور می‌کشند، اهانت می‌کنند به امید اینکه امید مسلمانان را بگیرند، اما غافل از این هستند که این کارها محبت رسول خدا (ص) را در دل مسلمانان بیشتر می‌کند.

ابراهیمی تصریح کرد: یک دانشمند غربی می‌گوید "من چنین پیش‌بینی می‌کنم که ایمان محمد (ص) مورد قبول اروپای فردا است و اگر مردی چون محمد (ص) صاحب اختیار جهان شود به این توفیق دست می‌یابد که جهان را در صلح و سازش قرار دهد".

وی اذعان داشت: دشمن کاملا واقف است که اگر کاری انجام ندهد، دنیا به رسول خدا (ص)  روی می‌آورد و غرب ضرر می‌کند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: نازل شدن قرآن بر قلب رسول خدا (ص) و اخلاق نیکوی پیامبر اسلام (ص) بود که این انسان وارسته که در ابتدای رسالتش پیروانی نداشت را چنان عزیز کرد که بسیاری از مردم جهان آن را دوست می‌دارند.

وی با بیان اینکه در جهان جایی برای صهیونیسم نمانده است، افزود: صهیونیسم می‌داند که با وارد شدن از راه منطقی نمی‌ تواند راه به جایی ببرد، بنابراین از راه زور وارد می‌شود و حتی آمارهای دروغی را درباره تعداد مسلمان و دیگر مذاهب ارائه می‌کنند.

خطیب جمعه بافت تصریح کرد: کار علمی در پیشگاه خدا از ارزش ویژه‌ای برخوردار است، چنان که گفته شده در قیامت ارزش عالم مؤمن و شهید برابر است.

ابراهیمی بیان کرد: ارزش دفاع مقدس بسیار زیاد است، زیرا از ابتدا تا انتهای دفاع مقدس درس صبر، عشق و دل‌دادگی است.

وی افزود: ملت‌ها نباید در مقابل توهین به مقدساتشان آرام بگیرند، زیرا اعتقاد ما با ارزش است و با ساکت نشستن عقب‌نشینی کرده‌ایم.

ابراهیمی با بیان اینکه روز ملی تکریم بقاع متبرکه را در پیش رو داریم، ابراز داشت: ما شیعه بودنمان را مدیون امامزادگان هستیم و باید بدانیم که آن بزرگواران برای به جا گذاشتن فرهنگ تشیع چقدر عذاب کشیدند و صدمه دیدند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول