اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

اهانت نشانه زبونی دشمنان در مواجهه با اسلام است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اهانت به اسلام و پیامبر اعظم(ص) آخرین تیر ترکش استکبار جهانی و علامت زوال و زبونی دشمنان در مواجهه با اسلام و بیداری اسلامی است.

اهانت نشانه زبونی دشمنان در مواجهه با اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی بعد از ظهر امروز در آیین رژه نیروهای مسلح در استان که به مناسبت گرامیداشت سالروز آغاز دفاع مقدس در مقابل استانداری این استان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن در عرصه‌های مختلف در برابر انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی قادر به عرض اندام نبوده و از این رو آخرین تیر ترکش خود را با اهانت به اسلام عزیز و پیامبر اعظم(ص) شلیک کرد.

وی به واکنش مسلمانان در نقاط مختلف جهان به اقدامات موهن دشمنان اسلام در توهین به پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و افزود: مسلمانان جهان و مردم مؤمن و بسیجی ایران اسلامی آماده دفاع از اسلام عزیز، پیامبر اعظم(ص) و قرآن کریم‌اند.

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عاشقان و پیروان نبی گرامی اسلام(ص) گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان بوده و آماده برای هرگونه جانفشانی هستند.

وی با بیان اینکه احترام به مقدسات ادیان الهی یکی از باورهای ما مسلمانان است، گفت: بر همین اساس ما جواب هتاکی را با هتاکی نمی‌دهیم و معتقدیم جنگ کثیفی که استکبار جهانی به راه انداخته‌ است در نهایت به ضرر خود آن‌ها تمام می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال تبدیل شدن به یک الگویی والا برای جهان است، بر همین اساس ضروری است تا با رشد و توسعه روزافزون جایگاه خود را در دنیا ارتقا دهیم.

عنابستانی به جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی، آزمون خود را در سال‌های دفاع مقدس، برای دفاع از انقلاب به خوبی پس داده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در زمانی که ایران اسلامی از امکانات و تجهیزات نظامی کافی برخوردار نبود و در مقابل، دشمن بعثی از سوی جهان غرب حمایت همه جانبه می‌شد، رزمندگان اسلام با تبعیت از ولایت و ایمان راسخ ابهت استکبار جهانی را شکسته و پیروزی را از آن خود کردند.

نیروهای مسلح امروز در نخستین روز از هفته دفاع مقدس ضمن نمایش توان دفاعی خود، از مقابل کلام‌الله مجید، تمثال امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در چهار راه دولت شهرکرد رژه رفتند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول