اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج ناحیه سپاه بردسکن:

شعله اعتراضات اهانت به رسول‌الله تا سرنگونی آمریکا و ایادی سرسپرده ادامه دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج ناحیه سپاه بردسکن گفت: شعله اعتراضات به اهانت به رسول‌الله تا سرنگونی آمریکا و ایادی سرسپرده او ادامه دارد.

شعله اعتراضات اهانت به رسول‌الله تا سرنگونی آمریکا و ایادی سرسپرده ادامه دارد

به گزارش فارس از بردسکن، رسول نجار صبح امروز و در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع بسیجیان بردسکن، اظهار کرد: آمریکا باید تاوان اقدام نابخردانه خود را در اهانت به پیامبر(ص) بپردازد.

نجار افزود: دشمنان متوجه بی‌چون و چرای ندای مظلومان جهان شده‌اند و حضور به حق مردم آنان را آزار می‌دهد.

فرمانده بسیج ناحیه سپاه بردسکن، افزود: مسلمانان باید آگاه باشند و بابصیرت، پاسخ دندان‌شکن به آمریکا و ایادی پلید او داشته باشند.

وی به اعتراضات اخیر در راستای توهین به خاتم پیغمبران محمد مصطفی(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: شعله اعتراضات تا سرنگونی دولت آمریکا و ایادی سر سپرده او ادامه دارد.

نجار افزود: در طول 8 سال دفاع جانانه مردم ما، ایران فقط با عراق جنگ نمی‌کرد، بلکه چندین کشور به عراق تسلیحات نظامی می‌دادند.

فرمانده سپاه بردسکن گفت: برابر گزارش سازمان ملل بیش از 150 شرکت تولید سلاح شیمیایی و نظامی به عراق تجهیزات دادند.

نجار اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا و ایثارگران و آزادگان  کشوری هستیم که در هر زمینه به خود کفایی رسیده‌ایم و از تحریم‌های دشمن به کوری چشم استکبار، خواهیم گذشت.

وی استقامت مردم را حاصل موفقیت‌های کشور دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما به پیشرفت‌های رسیده‌ایم که روز به روز بر قدرت ایران در دنیا افزوده است.

نجار، تحریم‌ها را سبب رشد اقتصادی دانست و گفت: حزب‌الله همیشه به تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت می‌کند و روزی که خیلی هم دور نیست پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) تحویل خواهیم داد.

در این مراسم که بسیجیان گردان‌های مختلف پایگاه‌های بسیج شهرستان بردسکن شرکت داشتند و ضمن محکومیت اهانت به حضرت محمد(ص)بر وفاداری بی‌چون و چرا از مقتدای زمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تا رسیدن به اهداف عالیه اسلام تاکید کردند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول